رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان از مشخص شدن مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کاشان خبر داد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کاشان

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی عبدالرحیمی  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: با سیاست امام راحل و به منظور حمایت از مستضعفان در جهان، روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با راهپیمایی مردم روزه‌دار برگزار می‌شود و مردم انزجار خود را با مشت‌های گره کرده از صهیونیست و حامیان آنان نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه دارالمومنین کاشان نیز همه ساله راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌شود، افزود: امسال راهپیمایی یوم‌الله روز قدس در 25 فروردین برگزار می‌شود و برنامه امسال از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه مردم کاشان در سالن شهدای بسیج شهرستان کاشان اجتماع می‌کنند، ابراز داشت: سردار سپهر، جانشین سابق نیروی مقاومت بسیج سخنران ویژه این مراسم است.

وی با بیان اینکه مردم پس از اجتماع به سمت میدان معلم راهپیمایی می‌کنند، گفت: در پایان اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان آماده هستند تا مردم را جهت شرکت در نماز جمعه به مصلی بقیه‌الاعظم کاشان منتقل کنند.

عبدالرحیمی با بیان اینکه یوم‌الله روز قدس وجه جهانی پیدا کرده است، تصریح کرد: تمامی آزادیخواهان در جهان در روز جهانی قدس علیه ظلم و ستم به پا می‌خیزند و از این رو یقینا چهره واقعی صهیونیسم جهانی رسوا می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.