مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم در سال جاری 75 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل را به بهره‌برداری رسانده و تحویل مردم دهیم.

۷۵ کیلومتر بزرگراه در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با تامین و تزریق به موقع اعتبارات، تا پایان سال جاری ۷۵ کیلومتر بزرگراه را در سطح استان به بهره‌برداری برسانیم تا بخشی از مشکلات در حوزه راه را رفع کنیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بزرگراه پارس‌آباد- سربند و پیشرفت فیزیکی پروژه، افزود: طول این پروژه ۲۰ کیلومتر است که ۱۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده و مابقی مسیر را در صورت تامین اعتبار سال جاری به افتتاح خواهد رسید؛ البته برای پروژه پارس‌آباد- سربند از ردیف اعتباری خود ۳.۵ میلیارد تومان و سایر ردیف‌ها نیز ۱۸ میلیارد تومان تخصیص منابع انجام شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال برای تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم بیش از ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار و برای محور سربند- مشکین‌شهر تاکنون ۶۵ میلیارد تومان منابع تخصیص یافته است که تلاش می‌کنیم تمامی پروژه‌های نیمه تمام را با جذب اعتبار هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اردبیلی ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    انشالله با همت شما مسولان و نمایندگان و نماینده ولی‌فقیه در استان شاهد شکوفایی استان باشیم.در دنیا پیشرفت یک استان و یا یک شهر را با وضعیت راه‌های آن بررسی می کنند