۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
کد خبر: 863934

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: آب شرب ساکنان ۴ روستای شهرستان که از عصر سه شنبه ۲۲ فروردین‌ماه بر اثر اتفاقات در شبکه انتقال آب قطع شده بود با تعمیر شبکه آب‌رسانی، مجدد وصل شد.

قطعی آب شرب ۴ روستای خواف برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، محسن چهکندی پیرامون آخرین وضعیت آب‌رسانی به ۴ روستای تیزاب، مهرآباد، دشت و کجنه که دچار قطعی آب شدند، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قطعی آب شرب این تعداد روستا تیم‌های عملیاتی امور آب و فاضلاب خواف بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف خاطرنشان کرد: شکستگی خط انتقال لوله ۲۰۰ میلی‌متری آب شرب در حاشیه جاده اصلی خواف به تایباد در ابتدای ورودی به روستای مهرآباد میان خواف علت اصلی قطعی آب شرب مشترکان آن مناطق بود.

وی گفت: بر اثر این اتفاق، حجم زیادی از آب در اطراف و حاشیه جاده جاری شده بود و خط لوله مذکور نیز در عمق چند متری سطح زمین قرار داشت که در نهایت با همت و تلاش شبانه‌روزی مأموران امور آب و فاضلاب خواف، در کمترین زمان ممکن رفع اتفاق شد.

چهکندی با اشاره به اینکه در جریان این حادثه، خوشبختانه ظرفیت مخزن ذخیره آب روستائیان کامل و پر بود، افزود: در مدت زمان قطعی آب و عملیات رفع اتفاق، تانکر سیار آب‌رسانی با ظرفیت ۱۸ هزار مترمکعب، آب شرب مورد نیاز ساکنان آن مناطق را تأمین می‌کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف در پایان همیاری و صبوری مشترکان این ۴ روستا و همکاری شرکت‌های صنایع معدنی سنگان در جریان رفع اتفاق قطعی آب را تحسین کرد و افزود: روستاهای تیزاب، مهرآباد، دشت و کجنه با ۱۲۷۰ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خواف قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.