معاون سیاسی حزب عدالت جمهوری آذربایجان در گفتگو با تلویزیون این کشور گفت: هنوز از پس ارمنستان سه میلیون نفری برنیامده‌ایم، می‌خواهیم به سراغ ایران برویم؟ نگذاریم ما را در مقابل ایران قرار دهند و تبدیل به آلت دستمان کنند.

کنایه معاون سیاسی حزب عدالت جمهوری آذربایجان به سودای جنگ با ایران + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، ارخان شوکورلو معاون سیاسی حزب عدالت جمهوری آذربایجان در گفتگویی تلویزیونی با اشاره تلویحی به تلاش برخی جریانها با هدایت آمریکا برای ایجاد جنگ و تنش میان این کشور با جمهوری اسلامی ایران به اهداف آمریکا برای مقابله با نظام ولی فقیه و براندازی جمهوری اسلامی ایران و شعار دروغین غرب در مورد تلاش برای برقراری دموکراسی گفت: هنوز از پس ارمنستان سه میلیون نفری برنیامده‌ایم، می‌خواهیم به سراغ ایران برویم؟ نگذاریم ما را در مقابل ایران قرار دهند و تبدیل به آلت دستمان کنند. 

روابط ایران و آذربایجان در ماه های اخیر و پس از آنکه سیاستهای دولت سیزدهم در حل اختلافات و نزدیک شدن به کشورهای همسایه از جمله اصلاح روابط با همسایگان عرب خود و در رأس انها عربستان سعودی نتایج مثبت و رو به جلویی را نشان داد، با تحریک و مداخله برخی جریانهای تندرو و وابسته به لابی آمریکیی، صهیونیستی در این کشور دچار تنش‌هایی شد.کارشناسان این وقایع را تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد کانون جدیدی از درگیری و تنش سیاسی- امنیتی پیرامون جمهوری اسلامی ایران ارزیابی می‌کنند.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.