۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 865990

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان، برای فردا سوم اردیبهشت ماه به طور موقت بین ۲ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

هوای خراسان رضوی فردا سردتر می‌شود

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده با بیان اینکه میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی، برای فردا سوم اردیبهشت ماه به طور موقت بین ۲ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد، اظهار کرد: دمای فعلی مشهد ۲۵ درجه سلسیوس است و پیش‌بینی می‌شود امروز در گرم‌ترین ساعات به ۳۲ درجه برسد.

وی افزود: همچنین از عصر فردا در سطح خراسان رضوی شاهد افزایش ابرناکی، وزش باد، بارش‌های رگباری و رعد و برق به خصوص در مناطق غرب و شمال غرب استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش وزش باد نیز تا اواسط هفته جاری در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش‌بینی شده است که در نواحی بادخیز به صورت شدید و همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۸ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با ۳۲ درجه گرم‌ترین نقاط استان خراسان رضوی بودند، دمای هوای مشهد نیز طی این مدت بین ۱۲ تا ۲۹ درجه متغیر بود. بیشترین سرعت وزش باد نیز در ۲۴ ساعت گذشته از بردسکن با سرعت ۴۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.