۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
کد خبر: 866219

رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی گفت: نباید به ورزش به خصوص فوتسال و فوتبال نگاه سیاسی داشته باشیم.خراسان رضوی یکی از قطب‌های فوتسال کشور است و در تمام رده‌ها و پایه‌ها فعال و حائز رتبه است

خراسان رضوی قطب فوتسال کشور

به گزارش قدس خراسان، حمید طیبی در حاشیه بازدید از مسابقات جام رمضان شهرستان کاشمر  عنوان کرد: فوتسال خراسان رضوی، پویایی خاصی دارد به طوری که حتی در شهرستان‌های کوچک همچون جوین و رشتخوار نیز این مسابقات به‌ صورت فعال و با شور و نشاط برگزار شد.

وی با بیان این‏که طی بازدیدهای صورت گرفته از شهرستان‌های کاشمر، تربت‌جام و گناباد مسابقات خوبی از نظر کیفی و کمی برگزار شد و بازیکنانی از لیگ برتر در این مسابقات شرکت داشتند، گفت: فوتسال کاشمر تاکنون به ‌اندازه کافی پیشرفت کرده است.

طیبی تأکید کرد: برای اینکه دستیابی به لیگ‌های بالاتر برای فوتسال کاشمر محقق شود از سوی مسئولین نیازمند توجه ویژه در سطح استان و شهرستان است.

وی با بیان اینکه شهرستان کاشمر جزو شهرهای بسیار خوب در داشتن تیم‌های فوتسال است، عنوان کرد: تاکنون کاشمر در رده‌های مختلف قهرمانی و مسابقات جام حذفی نیز حائز مقام‌هایی شده است.

رئیس کمیته فوتسال استان خراسان رضوی با تاکید براینکه فوتسال شهرستان‌ها نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسئولان هست، افزود: امسال یک نماینده در لیگ دو کشور از کاشمر داریم که امیدواریم با حمایت‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و مسئولین شهرستان بتواند در لیگ یک کشور نیز حضور داشته باشد.

طیبی با اشاره به این‏که خراسان رضوی در همه رده‌های مسابقات فوتسال کشوری نماینده دارد، گفت: حضور دو نماینده در لیگ‌های مختلف و پایه و داشتن مدرسین و داوران خوب در خراسان رضوی این موفقیت را محقق کرده است.

وی افزود: فوتسال خراسان رضوی یکی از قطب‌های فوتسال کشور است و در تمام رده‌ها و پایه‌ها فعال و حائز رتبه است به‌ گونه‌ای که در مسابقات رده جوانان کشور که در کیش برگزار شد تیم خراسان رضوی مقام دوم کشوری را به دست آورد و در همان مسابقه پنج نفر از بهترین بازیکنان تیم به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

طیبی تصریح کرد: همکارانم در شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی پای‌کار ورزش فوتبال و فوتسال هستند و تاکنون موفقیت‌های خوبی به دست آورده‌اند.

رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی از کاشمر به عنوان یکی از این شهرستان‌های موفق نام برد و تأکید کرد: نباید نگاه سیاسی به ورزش داشته باشیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم ورزش برای جوانان اهداف بزرگی را رقم بزند باید از کسی که برای ورزش و نشاط جوانان کار خوبی انجام می‌دهد حمایت کرد.

۳۲ تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان شهرستان کاشمر حضور داشتند

رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر در ادامه گفت: همزمان با مسابقات جام رمضان شهرستان کاشمر ۳۲ تیم فوتسال حضور داشتند که ۲۲ تیم مربوط به رده جوانان و ۱۰ تیم در رده پیشکسوتان بود.

سعید مسافر با بیان این‏که در رده جوانان ۴ گروه ۶ تیمی و ۲ گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: بازی‌های رده نونهالان و نوجوانان هر روز عصر برگزار شد.

وی با تأکید بر این‏که برای حمایت از بازی‌های جام رمضان کمترین هزینه از تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات نسبت به دیگر شهرستان‌ها دریافت شد، گفت: امیدواریم بتوانیم نشاط و شادابی بیشتری را در بین جوانان و ورزشکاران محقق کنیم تا بازیکنان شایسته شهرستان بتوانند استعدادهای خود را در این مسابقات به‌ خوبی به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.