مسئول موسسه فرهنگی پیام آزادگان خوزستان با اشاره به اهمیت حضور رئیس جمهور در این استان گفت: خواسته نخست جامعه آزادگان خوزستان این است که در جهت‌گیری فرهنگی کشور فرهنگ آزادگی و آزادگان نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

مطالبات جامعه آزادگان خوزستان از رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین؛ محمدجواد فاضلی‌ نیا  با اشاره به اهمیت سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور به استان، اظهار داشت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس و کربلا ایران است.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم استان دفاع مقدس و یادمان‌های دفاع مقدس و یادگاران دفاع مقدس است و نباید اجازه دهیم این یادها و یادگاران فراموش شود.

فاضلی نیا بیان کرد: بخشی از جامعه ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس جامعه آزادگان دوران دفاع مقدس است که گنجینه عظیمی از خاطرات دفاع مقدس را در دل دارند.

مسئول موسسه فرهنگی پیام آزادگان خوزستان عنوان کرد: موسسه یک مجموعه غیردولتی است که با اهتمام آزادگان در جمع‌آوری و پاسداشت فرهنگ آزادگی تلاش می‌کنیم.

وی درباره مطالبات جامعه آزادگان از آیت‌الله رئیسی در سفر به خوزستان گفت: خواسته اول این است که در جهت‌گیری فرهنگی کشور فرهنگ آزادگی و آزادگان نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.

فاضلی افزود: مسئله اشتغال فرزندان آزاده، تبدیل وضعیت استخدامی آزادگان که با وجود مصوبه مجلس برخی از دستگاه‌ها تعلل می‌کنند، بخشی از مطالبات این جامعه است.

مسئول موسسه فرهنگی پیام آزادگان خوزستان ادامه داد: راه‌اندازی و ایجاد خانه آزادگان در خوزستان از دیگر مطالبات ما از رئیس جمهور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.