امام جمعه رودان گفت: همه ساله در فصل برداشت لیموترش قیمت پایین آن کشاورزان را رنج میدهد و وجود صنایع تبدیلی این مشکل را رفع می کند.

لیمو ترش رودان در حسرت صنایع تبدیلی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز  رودان با اشاره به خطبه های  مقام معظم رهبری  در روز عید سعید فطر تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب خواستار وحدت میان سران سه قوه شدند و در واقع جامعه ایی رشد خواهد کرد که در آن وحدت و یکپارچگی حاکم باشد.

وی افزود: همانطور که رهبری فرمودند حاشیه ها همیشه از سوی دشمن ساخته نمی شود و باید با دوری از حاشیه ها به اصل که همان خدمت به مردم است پرداخت.

حجت الاسلام دری گفت: مقام معظم رهبری بر لزوم مقابله با تحرکات القاعات منفی دشمن تاکید کردند و در این راه  باید دستاوردهایی که جوانان نخبه بویژه در حوزه فناوری در بخش پیام رسان های داخلی بدست آوردند را ستود.

وی ادامه داد: وقتی که از فضای مجازی  دشمن استفاده می کنیم در واقع تمام اطلاعات خود را به دشمن تحویل می‌دهیم که از خانواده ها می خواهم فرزندانشان را به سمت همین پیام رسان های داخلی  سوق دهند.

امام جمعه رودان بیان داشت: در هفته گذشته دلاوران نیروی دریای جمهوری اسلامی یک زیر دریایی دشمن را توقیف کرده اند که این نشان است قدرت و پیشرفت فروان ایران اسلامی دارد.

وی در ادامه با اشاره به روز جهانی کار و کارگر گفت: اهمیت کار کارگران همواره در احادیث و روایات جایگاه نمایان بوده  و چرخ صنعت به دست کارگران است.

وی تاکید کرد: پرداختن به امور کارگران به عنوان قشر زحمتکش جامعه یک اولویت است که مسوولان باید آنرا در صدر کار خود داشته باشند.

خطیب نماز جمعه رودان به سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: معلمین انصاف همچون شمع برای رشد و پیشرفت جامعه با تربیت دانش آموزان می سوزند.

وی بر لزوم حفظ جایگاه و مقام معلم در جامعه تاکید کرد و از معلمان خواست با به بروزرسانی علم و دانش خود جامعه پویا تری را بسازند.

وی بر لزوم تثبیت قیمت محصولات کشاورزی شهرستان از جمله انبه و لیمو ترش تاکید کرد و گفت: همه ساله در فصل برداشت محصول لیمو ترش قیمت پایین آن کشاورزان را آزار می دهد.

دری خاطر نشان کرد:  مسوولان با راه اندازی  کارگاه های خانگی و صنایع تبدیلی این مشکل دیرینه کشاورزان پر تلاش رودان را رفع کنند تا حاصل دست رنج یک سال آنها با دست های دلالان و قیمت پایین از بین نرود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.