استاندار سمنان گفت: با احیای بیش از ۸۰ واحد تولیدی راکد استان سمنان، زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر در استان فراهم شد.

استاندار: ۲ هزار کارگر سمنانی به کارخانه‌ها بازگشتند/ ۸۰ واحد تولیدی راکد فعال شد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان کارگران و اعضای خانه کارگر استان  اظهار کرد: هفته گرامیداشت کار و کارگر را به کارگران پرتلاش استان که در چرخه اقتصادی نقش بسزایی دارند، تبریک عرض می‌کنم و از اینکه امروز در جمع شما هستم، بسیار خرسندم؛ دیدار ما با کارگران منحصر به این هفته نیست و برای پیگیری مطالبات شما همواره در خدمت هستیم.

هاشمی افزود: خود را به معنای واقعی کارگر مردم می‌دانم و می‌توان گفت همه ما به نوعی در سطح جامعه کارگر هستیم و در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و دیگر حوزه‌ها مشغول به‌کاریم.

وی ادامه داد: از ظرفیت‌های موجود در بستر قانون برای تسهیل در امور مردم و همچنین کارگران باید به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

استاندار سمنان اظهار کرد: با احیای بیش از ۸۰ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد در استان سمنان، زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر در استان فراهم شد.

هاشمی تصریح کرد: پس از گذشت ۱۸ سال، با اقدامات انجام شده نرخ بیکاری در استان سمنان به ۵.۷ درصد رسیده و کمترین نرخ بیکاری در کشور به سمنان اختصاص یافته است.

وی گفت: کارگروهی ویژه بررسی، پیگیری و رسیدگی به مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری استان با حضور مسؤولان امر در استان تشکیل و مسائل و مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان کارگری استان در این نشست مورد توجه است و رسیدگی می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این جمع صمیمانه که فرماندار شهرستان سمنان و جمعی از مدیران کل اجرایی حوزه کارگری استان به همراه بالغ بر ۱۰۰ نفر از نمایندگان جامعه کارگری شهرستان سمنان حضور داشتند، تعدادی از کارگران حاضر در جلسه با قدرشناسی از حضور و توجه استاندار سمنان به قشر پرتلاش کارگر، به بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.