شهردار تربت جام از بهره برداری پروژه بازگشایی، آسفالت و احداث میدان ورزش در بلوار دکتر فاضل خبر داد و گفت: این پروژه حاصل زحمات و تلاش‌ها مختلف شهرداری و شورای اسلامی شهر از سال ۱۳۸۷ تا کنون بوده است.

 بهره برداری از پروژه بازگشایی، آسفالت و احداث میدان ورزش در تربت جام 

به گزارش قدس خراسان، علی اصغر خوشخو صبح امروز در مراسم بهره برداری از پژوه بازگشایی، آسفالت و احداث میدان ورزش اظهار کرد: این پروژه حاصل زحمات و تلاش‌ها مختلف شهرداری و شورای اسلامی شهر از سال ۱۳۸۷ تا کنون بوده که امروز با ۳۸ مورد توافق ملکی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

شهردار تربت جام بیان کرد: این پروژه یکی از مطالبات به حق مردمی منطقه و عابرین بود که به توفیق خدا و تلاش واحد حقوقی و املاک و همچنین عمران امروز به نتیجه رسید و این بازگشایی باعث شده که برای املاک مجاور به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده ایجاد کند.

وی گفت: بازگشایی بلوار حاصل زحمات و تلاش‌ها مختلف شهرداری و شورای اسلامی شهر از سال ۱۳۸۷ تا کنون بوده که امروز با ۳۸ مورد توافق ملکی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

خوشخو ادامه داد: پروژه آسفالت این بخش از معابر از بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود که بیش از ۲۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.