رییس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش مجموعه همکاران ستاد اقتصاد مقاومتی این نهاد و سازمان قضایی استان، پارسال فرصت اشتغال ۳ هزار نفر در گلستان حفظ شد.

۳ هزار فرصت شغلی با تلاش دستگاه قضایی گلستان حفظ شد

به گزارش قدس آنلاین، حیدر آسیابی اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۳۷۵ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شد که در این بازدیدها، ۷۴ واحد راکد و نیمه راکد احیا شده و همچنین از تعطیلی ۳۹ واحد دیگر نیز جلوگیری شد.

وی بیان کرد: در بازدیدها و جلساتی که در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان داشتیم، وضعیت آنها بررسی و اقدامات لازم برای رفع مشکلات‌شان انجام شد.

آسیابی افزود: با احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل، هزار و ۱۳ نفر شاغل شده و با جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی، از بیکاری ۲ هزار و ۵۶ نفر جلوگیری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: همچنین با پیگیری همین ستاد، از تعطیلی ۳۹ واحد تولیدی و صنعتی جلوگیری و زمینه تثبیت اشتغال ۲ هزار و ۵۶ نفر ایجاد شد.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در حوزه صیانت از حقوق عامه در بخش حقوق سلامت کارهای مطلوبی انجام شد و ۲ مرکز آنژیوگرافی در غرب و شرق استان با حمایت دستگاه قضا، راه‌اندازی شد.

آسیابی اضافه کرد: همچنین با پیگیری دستگاه قضایی این استان، ۲۶۰ میلیارد ریال مطالبات بانک‌های گلستان در فروردین ماه سال جاری وصول شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.