مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از توسعه زیرساخت های پایانه بار شهر اراک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی برای تکمیل پارکینگ های پایانه بار اراک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی: زیرساخت های پایانه بار شهر اراک توسعه می یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، «مهرداد جهانی» با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به رانندگان، گفت: زیرساخت‌های پایانه بار اراک به منظور ارتقاء سطح خدمات رفاهی و بهداشتی برای رانندگان در حال توسعه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: برای ساماندهی پارکینگ های ویژه ناوگان حمل و نقل کالا در پایانه بار اراک، عملیات توسعه پارکینگ‌ها، محوطه و مسیرهای عبوری از سال گذشته شروع و اکنون به مرحله زیرسازی و زهکشی آب های سطحی رسیده است.

وی اظهارداشت: پارکینگ‌های جدید الاحداث پایانه بار اراک در دو بخش به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با حجم عملیات دو هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن ریزی بزودی به بهره‌برداری می رسد تا موجب افزایش رضایتمندی رانندگان در بهره‌برداری از آن شود.

جهانی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های پایانه بار اراک، سال گذشته ۲۳ چشمه سرویس بهداشتی در فضاهای مختلف بازسازی، تعمیر و ساخته شده و همچنین فضاهای اقامتی برای استراحت رانندگان نیز بازسازی شده و همچنین سیستم آبرسانی آن به شبکه آب بهداشتی و آشامیدنی متصل شده است.

استقرار کارشناسان حوزه حمل و نقل کالا در ساختمان اداری پایانه از دیگر اقدامات خوبی است که به گفته جهانی بمنظور ارائه خدمات یکپارچه، تحت مدیریت پایانه به نمایندگی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به جامعه رانندگان انجام شده است تا امور اداری رانندگان نیز براحتی در داخل پایانه صورت پذیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.