۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
کد خبر: 870435

هنگامی که به مشهد سفر می‌کنید چه برنامه‌هایی را دوست دارید امتحان کنید؟ دوست دارید کدام‌یک از این‌موارد را هتل به شما ارائه دهد و از خدمات هتلی که در آن اقامت دارید استفاده کنید؟

مجموعه استخر و سونای هتل سارینا مشهد

معمولا امکانات ورزشی، استخر و خدمات مشابه آن‌ها از مواردی هستند که مسافران و گردشگران زیادی به آن‌ها اهمیت می‌دهند. مشهد یکی از شهرهای معروف و گردشگری ایران است که مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند. مشهد در اغلب ماه‌های سال میزبان زائران و مسافران فراوان است و همین موضوع باعث شده تا انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلف در آن وجود داشته باشد. هتل سارینا مشهد (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad/mashhad-sarina ) یکی از هتل‌های معروف و محبوب مشهد است که مسافران و تورهای زیادی از آن برای اقامت استفاده می‌کنند.

در این‌مقاله قصد داریم درباره این‌هتل توضیح داده و مجموعه استخر و سونای آن را بررسی کرده اگر دوست دارید به مشهد سفر کنید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره امکانات ورزشی و تفریحی هتل سارینا داشته باشید، حتما این‌مقاله را خوانده و آن را با دوستان یا همکاران خود نیز به اشتراک بگذارید. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره هتل سارینا آغاز کرده و امکاناتی از آن را بررسی می‌کنیم. سپس در قسمت‌های بعدی جزئیات دقیق‌تری از مجموعه استخر و سونای آن به شما ارائه خواهیم داد.

درباره هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد یکی از هتل‌های محبوب شهر است که مسافران زیادی از آن برای اقامت استفاده می‌کنند. این‌هتل چهارستاره فعالیت خود را از ابتدای سال 1398 شروع کرده و می‌توان آن را یکی از هتل‌های نوساز شهر دانست. ساختمان هتل سارینا هشت طبقه دارد و با حدود 210 واحد اقامتی سعی کرده شرایط خوب و مناسبی را برای اقامت میهمانان فراهم کند. یکی از ویژگی‌های خوب هتل سارینا قرارگرفتن آن در خیابان جهاد و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) است. مسافرانی که این‌هتل را رزرو کرده‌اند به‌راحتی می‌توانند به نقاط مهم و دیدنی شهر دسترسی داشته باشند. هتل امکانات خوبی را برای مسافران فراهم کرده و می‌توان هتل سارینا را یکی از هتل‌های چهارستاره خوب شهر دانست. بیمارستان سینا، کلیسای مسروپ مقدس، ایستگاه قطار شهری امام خمینی و خانه ملک برخی از نقاط مهم شهر نزدیک هتل سارینا هستند که به‌راحتی می‌توان با پیاده‌روی به آن‌‎ها مراجعه کرد.

مجموعه استخر و سونای هتل سارینا مشهد

هتل سارینا امکانات و خدمات متنوع و خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. یکی از این‌خدمات که مسافران و اهالی مشهد به آن علاقه دارند، مجموعه استخر و سونای هتل است. شما می‌توانید با اقامت در این‌هتل به یکی از استخرهای خوب شهر و مجموعه‌های مرتبط با آن دسترسی داشته باشید که در قسمت‌های بعدی توضیحاتی بیشتری را درباره آن‌ها بیان می‌کنیم.

استخر و سونای هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد یکی از هتل‌های لوکس و چهارستاره مشهد است و به همین دلیل امکانات خوبی را برای افراد مختلف مهیا کرده است. استخر این‌هتل کیفیت خوبی دارد و علاه‌وبر مسافران عموم مردم هم می‌توانند از آن استفاده کنند. امکانات خوبی در مجموعه استخر و سونای هتل فراهم شده که ورزشکاران می‌توانند از ان‌ها به بهترین شکل بهره لازم را ببرند. یکی از نکاتی که باید درباره استخر هتل سارینا بدانید اسنت است که بیشترین عمق در قسمت‌های مختلف این‌استخر به یک‌‎ونیم متر می‌رسد. همین موضوع باعث شده تا این‌استخر برای ورزش شنا مناسب نباشد. البته خدماتی مانند ماساژ و دیگر امکانات به بهترین شکل در این‌استخر ارائه می‌شوند که آن را به یکی از محبوب‌ترین استخرهای شهر مشهد تبدیل کرده است. در قسمت‌های بعدی درباره خدمات و امکانات مجموعه آبی هتل سارینا اطلاعات بیشتری را بررسی خواهیم کرد.

برخی از ویژگی‌های استخر و مجموعه ابی هتل سارینا عبارت‌اند از:

  • مدت‌زمان استفاده: 2 ساعت

  • مخاطب: بانوان و آقایان

  • ابعاد استخر: 10 در 5

  • عمق: 1/5

مجموعه استخر و سونای هتل سارینا مشهد

امکانات و خدمات مجموعه آبی هتل سارینا مشهد

استخر هتل سارینا یکی از استخرها و مجموعه‌های آبی شهر مشهد است. اگر این‌هتل را برای اقامت در سفر به مشهد انتخاب کرده‌اید می‌توانید از نیازهای خود برای استفاده از این‌مجموعه خیال راحتی داشته باشید. مجموعه ابی هتل سارینا شهر مشهد، سونا، جکوزی، امکانات به‌روز و خدماتی مانند حمام ترکی و ماساژ را به مراجعان ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید در سفر خود آرامش داشته باشید و استرس‌های زندگی‌های شلوغ و پرهیاهوی امروزی را از خود دور کنید، استفاده از حمام‌های ترکی و سنتی هتل سارینا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. قسمت‌های مختلف و امکانات مجموعه آبی هتل سارینا عبارت‌اند از:

  • جکوزی

  • حمام سنتی

  • حمام ترکی

  • سونای خشک

  • سونا بخار

  • ماساژ

برای دسترسی به مجموعه ابی هتل سارینا باید به آدرس چهارراه بی‌سیم، نرسیده به بیمارستان سینا و جهاد 5 مراجعه کنید. حتی اگر در هتل دیگری از هتل‌های مشهد اقامت دارید و دوست دارید از خدمات یک مجموعه آبی خوب استفاده کنید، مجموعه ابی هتل سارینا یکی از انتخاب‌های خوب خواهد بود که بهتر است بررسی آن را از دست ندهید. برای مراجعه به این‌مجموعه و استفاده از خدمات آن می‌توان از پارکینگ و کافی‌شاپ مجموعه هم استفاده کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.