دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: برخی فدراسیون‌ها پیش بینی مدال‌هایشان با ما تفاوت دارد و قرار شد جلسه بگذاریم و تا شانس مجدد را نهایی کنیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک: برخی فدراسیون‌ها پیش بینی مدال‌هایشان با ما تفاوت دارد

به گزارش قدس آنلاین ، نشست اعضا هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز (سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه_۱۴۰۲) در کمیته ملی المپیک برگزار شد. سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در جمع، اظهار داشت:  امروز در جلسه هیات اجرایی ۴ موضوع مطرح شد، موضوع اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی هانگژو بیشترین بحثی بود که داشتیم. در آخرین جلسه ستاد عالی ما گزارش کمیته را دادیم، چالش ها و مشکلات وثبت نام بعضی رشته ها و آخرین مهلت مطرح شد و رشته های اعزامی و گروه قطعی دوم و سوم تا اخر اردیبهشت ماه نهایی می شود.

وی ادامه داد: همه رشته ها و رقبایشان، شانس مدال آنها و وضعیت آنها بررسی شد. اختلاف نظر هم وجود دارد که ما دو جلسه دیگر داریم و نظرات را بررسی خواهیم کرد. بعضی فدراسیون‌ها پیش بینی مدالهایشان با پیش بینی ما تفاوت دارد و قرار شد جلسه بگذاریم و یک جلسه هم با وزیر ورزش و جوانان خواهیم داشت تا شانس مجدد را نهایی کنیم. در جلسه امروز شاخص های بودجه بررسی شد، همه نظرات گرفته شد، در نهایت به جمع بندی در سه هفته پیش رسیدیدم و سهم فدراسیونها از اعتبار کمیته مشخص شد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه افزود: بودجه ۲۰۰ میلیاردی با دو بند در اختیار رییس کمیته ملی المپیک قرار گرفت و ۲۰ میلیارد برای فدراسیون‌هایی که مربی خارجی دارند تعلق می گیرد، اما هنوز پرداخت نشده است. البته بعضی فدراسیون‌ها اعتراض داشتند. هر رئیس فدراسیونی عضو هیات اجرایی باشد، نظرات کارشناسی اش را می‌دهد و اعتراض‌ها بررسی می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.