تیم بسکتبال شهرداری گرگان در شرایطی فردا به مصاف الریاضی لبنان می‌رود که شاگردان حاتمی در تهران باید از میزبان خود پذیرایی کنند.

فینال بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان در ایستگاه اول قهرمانی

به گزارش قدس آنلاین، شهرداری گرگان که با عبور از سد ذوب‌آهن دیگر نماینده ایران جواز حضور در فینال غرب آسیا را به دست آورده در اولین دیدار خود فردا و از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف الریاضی لبنان خواهد رفت، تیمی که از بازیکنان خوب خارجی بهره برده و باید دید جدال دو تیم با چه نتیجه‌ای همراه می‌شود.

الریاضی ۶ بازیکن ملی پوش و ۳ بازیکن خارجی را در اختیار دارد، آنها یک بازیکن استرالیایی را به تازگی به خدمت گرفته‌اند که عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی استرالیا داشته اما در آن سوی میدان شهرداری گرگان به اتحاد و انسجام تیمی شهرت دارد و با استفاده از بازیکنانی همچون بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، پری‌پتی‌،‌ سجاد پذیرفته و البته با حمایت و حضور هواداران پرشور خود امید بسیاری برای قهرمانی در این رویداد دارد.

گفتنی است تیمی که بتواند در سه‌رویداد پیش رو دو پیروزی را از آن خود کند فاتح این رقابت‌ها می‌شود. بازی اول در تهران و بازی دوم در بیروت برگزار می‌شود و اگر نیاز به بازی سوم باشد شهرداری میزبان این رویداد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.