رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: طی یک سال گذشته دادگستری ایلام از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی جلوگیری کرده است.

دادگستری ایلام از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی جلوگیری کرد

به گزارش قدس آنلاین، عمران علی‌محمدی عصر چهارشنبه در راستای حمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی از کارخانه سیمان در حال احداث شهرستان دهلران بازدیدکرد.

رئیس دادگستری ایلام استان ایلام در این بازدید خاطرنشان کرد: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی سرمایه ملی و متعلق به مردم‌اند و وظیفه دستگاه قضایی حفظ حقوق بیت المال و عامه مردم است.

وی افزود: ما به دنبال راه اندازی و رفع مشکل واحدهای تولیدی هستیم و راه اندازی کارخانه‌های صنعتی به مهار تورم و رشد تولید کمک خواهد کرد و ما در این جهت قدم‌های اساسی بر خواهیم داشت و در این خصوص بررسی خواهیم کرد چنانچه ترک فعلی اتفاق افتاده باشد ماموریت دستگاه قضا برخورد با آن است.

در ادامه علی‌محمدی از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد و ضمن دیدار با سرمایه گذار و دست اندرکاران این کارخانه در حال احداث دستورات لازم را در جهت رفع موانع و تسریع در راه اندازی آن صادر کرد.

وی عنوان کرد: دادگستری استان در سال ۱۴۰۱ با برگزاری ۵۲ جلسه و ۷۱ مصوبه از تعطیلی ۲۵ واحد تولیدی جلوگیری به عمل آورده و با تلاش‌های صورت گرفته از ۲۲ واحد تولیدی رفع مانع صورت گرفت و ۵ واحد تولیدی که تعطیل بوده به چرخه تولید باز گشت و در این راستا ۳۴۲ نفر به کار بازگشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.