۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
کد خبر: 871933

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین پنجشنبه شب در ادامه حملات موشکی به فلسطین اشغالی در بیانیه‌ای اعلام کرد که عقب نشینی نمی‌کنند.

مقاومت فلسطین: عقب نشینی نمی‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی در این بیانیه گفتند: عقب نشینی نمی‌کنیم و ترورها فقط ما را قوی‌تر می‌کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین افزودند: به دشمن می‌گوئیم که در رویکردش در سیاست بمباران خانه‌های امن، اشتباه محاسباتی دارد.

در همین رابطه گردان‌های القدس نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مقاومت از همه انتظارات فراتر رفت و ۳۵ ساعت دشمن را به وحشت انداخت.

این گروه مقاومت فلسطین افزود: مسیر مقاومت با عملیات ترور متوقف نمی‌شود.

گردان‌های القدس اضافه کرد: مصمم به دفع تجاوز دشمن و آماده گسترش دایره آتش صرف نظر از اینکه نبرد چقدر طول بکشد و به هر قیمتی، هستیم.

از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۲۸ فلسطینی از جمله ۶ کودک و چهار زن و چهار تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فسلطینی روز گذشته (چهارشنبه) «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش می‌کنند تا از افزایش درگیری‌های جدید بین نیروهای اشغالگر (رژیم) اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه جلوگیری کنند اما هنوز در این زمینه به پیشرفتی دست نیافته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.