امام جمعه تبریز با اشاره به ضرورت تداوم حمایت از فلسطین مظلوم گفت: فریاد علیه صهیونیسم جهانی شده است.

امام جمعه تبریز: فریاد علیه صهیونیسم جهانی شده است

به گزارش قدس‌آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: حمایت از مساله فلسطین از برکات امام خمینی (ره) در کشور است که این حمایت با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، شروع شد.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: از خداوند می‌خواهیم رژیم کودک کش اسرائیل نابود و مردم فلسطین پیروز شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز حمایت از فلسطین به جایی رسیده که تمام کشورهای اسلامی فریاد علیه صهیونیسم سر می‌دهند و در مناسک حج هم از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند، همه این مسائل در سایه تدبیر هوشمندانه امام (ره) بوده که رهبر معظم انقلاب نیز این مسیر را دنبال کرده اند و چند سال قبل اعلام کردند که ۲۵ سال بعد اسرائیل وجود نخواهد داشت.

حمایت از فلسطین یک راهبرد است

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین نیز در این دیدار با بیان اینکه حمایت از فلسطین یک راهبرد می‌باشد، افزود: باید در جامعه برای قشرهای مختلف باید در رابطه با موضوع فلسطین مطالب خاصی آماده شود و ائمه جمعه نیز در خطبه‌های نماز جمعه به این موضوعات بیشتر اشاره کنند.

سید مجتبی ابطحی اظهار داشت: طبق شرایط موجود، طی چند سال آینده، رژیم اسرائیل حذف خواهد شد.

وی حمایت از انتفاضه فلسطین ادامه داد: خوشبختانه مساله فلسطین بین مردم مسلمان جا افتاده و امسال در راهپیمایی روز قدس، شاهد افزایش حضور مردم بودیم.

وی ضمن تاکید بر ظرفیت دانشگاه‌ها و محافل مذهبی بر روشنگری بر روشنگری مساله فلسطین، گفت: نقش تبریز و بچه‌های تبریزی در انقلاب اسلامی پر رنگ بوده و باید در موضوع فلسطین هم نقش پررنگ‌تری ایفا کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.