فرماندار گناباد گفت: یک هزار میلیارد ریال برای احداث ۲ زیر گذر به منظور روان‌سازی تردد زائران و مسافران ورودی به خراسان رضوی در محدوده این شهرستان طی امسال اختصاص یافت.

یک هزار میلیارد ریال برای روان‌سازی تردد در جنوب خراسان رضوی اختصاص یافت

به گزارش قدس خراسان، رضا نصیری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مدیر کل شرکت ساخت و توسعه راههای منطقه شمال شرق وزارت راه و شهرسازی از راههای دسترسی گناباد، افزود: یکی از این زیرگذرها جهت تردد و ایمنی جاده دسترسی امام زاده محمد عابد (ع) کاخک گناباد از سمت استان خراسان جنوبی است که به دهانه ۱۰ متر در مسیر هر ۲ باند احداث می شود.

وی ادامه داد: همچنین یک زیرگذر با دهانه هشت متر و بلوار دسترسی توسط پیمانکار قطعه یک طرح ۲ بانده سازی محور گناباد به قاین،در محدوده روستای برجوک گناباد ساخته خواهد شد.

نصیری تصریح کرد: برای تامین روشنایی زیرگذر و بلوار دسترسی در محدوده روستای برجوک گناباد با انجام مکاتباتی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی پیگیری لازم انجام می شود.

مهدی نظریان مدیر کل شرکت ساخت و توسعه راههای منطقه شمال شرق وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه از راههای دسترسی جنوب استان خراسان رضوی از استان خراسان جنوبی در محدوده شهرستان گناباد بازدید کرد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرا ر دارد. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.