فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شهدا و مردان شجاع میدان به دیپلماسی و سیاستمداران قدرت بخشیدند و این شهدا بودند که چرخش سیاسی امروز منطقه و فرامنطقه را رقم زدند و ادبیات دشمن را تغییر دادند.

سردار رفیعی آتانی: موفقیت دیپلماسی کشور و تغییر ادبیات دشمن، ثمره شجاعت مردان میدان است

به گزارش قدس آنلاین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای شهرک لوشکان شهرستان تاکستان، شهدا را هویت و شناسنامه ملت ایران دانست و اظهار کرد: ملت ایران بارها در میدان رویارویی با دشمنان آزموده شده اند و دشمنان باید ما را با امام، ملت و انقلابمان بشناسند. اما آنها در اوج حماقت در محاسبات اشتباه می کنند و علیه ملت ایران نقشه می کشند.

وی افزود: آمریکایی که فتنه سال ۱۴۰۱ را رهبری و هدایت کرد همان آمریکای تحقیر شده کودتای نقاب، لانه جاسوسی و ریگ های بیابان طبس است.

سردار رفیعی آتانی: موفقیت دیپلماسی کشور و تغییر ادبیات دشمن، ثمره شجاعت مردان میدان است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خطاب به نوجوان و جوانان بیان کرد: به بوق های عملیات روانی دشمن مستاصل شده توجه نکنید، آن ها روزی با پدران و برادران شما که شهدا هستند گلاویز شدند و با وجود امکاناتی که داشتند، در برابر ملت ما شکست خوردند. درس شهیدان برای نسل نوجوان و جوان این است که وقتی به قدرت لایزال الهی وصل هستیم، نترسیم و نترسانیم.

وی خاطرنشان کرد: وسعت عملیات بیت المقدس به وسعت منطقه اشغال شده رژیم غاصب اسرائیل است. اذن ولی خدا برای محو اسرائیل کافی است چرا که گستره رژیم غاصب، به اندازه عملیات بیت المقدس است.

این مقام ارشد نظامی به برخی از دستاوردهای عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: دشمن مغرور بود. عملیات در سه مرحله و در جبهه وسیعی انجام شد. جوانان این مرز و بوم با ایمان به خدا و اعتماد به فرامین امام امت و محاسبه دشمن به هم ریختند و خرمشهر قهرمان را آزاد کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: در دوران دفاع مقدس فقط قطعنامه ۵۹۸ نوشته نشده بود بلکه ۱۲ قطعنامه و چندین بیانیه برای پایان جنگ نوشته شد. اولین بیانیه ۲۳ آوریل مصادف با غروب ۳۱ شهریور بود که صدام فرودگاه ها و نقاط مختلف را بمباران کرد.

سردار رفیعی آتانی: موفقیت دیپلماسی کشور و تغییر ادبیات دشمن، ثمره شجاعت مردان میدان است

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: شهدا و مردان شجاع میدان به دیپلماسی و سیاستمداران قدرت بخشیدند و این شهدا بودند که چرخش سیاسی امروز منطقه و فرامنطقه را رقم زدند و ادبیات دشمن را تغییر دادند.

وی اضافه کرد: قدرت ایستادگی ملت ایران بود که سبب شد لحن آمریکایی ها در سال ۱۴۰۱ تغییر کند و محاسبه و معادله جدیدی شکل بگیرد. رهبر معظم انقلاب چند سال قبل، پیش بینی کرده بودند که "نقشه قدرت دنیا در حال شکل گیری است". در این نقشه جدید، آمریکا و غرب وجود ندارند و قدرت از آنها خانه تکانی می کند و جغرافیای جدید قدرت شکل می گیرد.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: مطابق اسناد و بررسی های صورت گرفته در اندیشکده های آمریکایی ها، آن ها سه تهدید برای خود متصور شده اند. تهدید نظامی را روسیه،  تهدید اقتصادی را چین و تهدید مدل حکمرانی را ایران می دانند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در این اسناد آورده شده روسای جمهور از هر دو حزب موظف هستند تهدید ایران را از آمریکا رفع کنند که این موضوع نه تنها برطرف نشده بلکه معادله جدیدی شکل گرفته و ایران به واسطه اقتدار موشکی و پهبادی به تهدید نظامی و به واسطه جهش مقتدرانه اقتصادی در شانگهای و سازمان ملل در کنار تهدیدات نظامی روس و اقتصادی چین قرار گرفته و به آنها اضافه شده است.

وی اذعان کرد: شنیده شده افرادی که طی سالیان اخیر با غرب ساختند و همه چیز را دادند دوباره نجات کشور را حرکت در آن مسیر می بینند، آن ها بدانند ملت ایران با اعتقاد به آرمان های شهدا هرگز اجازه نمی دهد دوباره آن تفکر خسارت بار جاری شود. انقلاب، ملت و رهبری قدرتمند تر از گذشته به پیشروی خود ادامه خواهند داد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.