فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه در روزهای بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان سمنان خبر داد.

اجرای ۲۰ عنوان ویژه‌برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر در شاهرود

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ حجت‌الله غلامی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر که در سالن جلسات فرمانداری شاهرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بیان خاطراتی از رشادت‌های نبردهای ارتش جمهوری اسلامی در عملیات «الی بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در طول دفاع مقدس، چهار عملیات بزرگ با حضور همه نیروهای مسلح اجرا شد که ثامن‌الأئمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین و الی بیت‌المقدس بوده و همه نیروها با اتحاد و همدلی بر دشمن حمله کردند و پیروزی را به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به برنامه‌های تیپ‌های ۱۵۸، ۲۵۸ و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در استان سمنان در ایام‌الله آزادسازی خرمشهر افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، محفل انس با قرآن، نشست‌های تبیینی، عطرافشانی گلزار شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از رزمندگان عملیات الی بیت‌المقدس و نشست‌های خاطره گویی از برنامه‌های بزرگداشت این ایام‌ است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان سمنان خاطرنشان کرد: صعود به ارتفاعات شهرستان، مسابقات تیراندازی، اهدای خون و تکمیل مقبره شهید گمنام در پادگان از دیگر برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی در بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در این استان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار از اجرای بیش از ۲۰ برنامه در بزرگداشت ایام‌الله آزادسازی خرمشهر در استان سمنان خبر داد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.