مردم یمن امروز با در دست داشتن پرچم یمن راهپیمایی سالروز «فریاد در مقابل مستکبران» را برگزار کردند و سیاست‌های آمریکا در منطقه را محکوم کردند و خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی شدند.

راهپیمایی بزرگ به مناسبت سالروز «فریاد در مقابل مستکبران» در یمن

به گزارش قدس آنلاین، راهپیمایی گسترده مردمی به مناسبت سالروز فریاد در مقابل مستکبران با شعار (شعار.. سلاح و موضع ۱۴۴۴ ق) امروز (چهارشنبه سوم خرداد ۱۴۰۲) در سراسر یمن برگزار شد.

 تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم جمهوری یمن و پلاکاردهای دعوت به تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی ومحکومیت سیاست آمریکا و حمایت از ملت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی، شعارهای آزادی را در محکومیت سیاست آمریکا سردادند و خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی شدند.

 علامه محمد مفتاح، یکی از اعضای انجمن علمای یمن گفت:مردم یمن پرچم مقابله با ظلم آمریکا بر همه ملت ها را بر دوش دارند. و سر نیزه این رویارویی هستند.

مفتاح افزود: دولت آمریکا ابزارهای منطقه‌ای خود را برای حمله به یمن به کار گرفت و شکست و ناامیدی را درو کرد و امروز منطقه آماده می‌شود تا علیه هژمونی آمریکا فریاد بزند.

وی بیان کرد: رژیم سعودی عامل آمریکا و صهیونیستی است که در خاک خود باهر کس فریاد بزند، می جنگند و خود را در محاصره آن ببیند. فریاد دیگر در انحصار یک جریان نیست، بلکه شعاری برای همه مردم آزاده در برابر استبداد آمریکاست.

 علامه مفتاح تاکید کرد: فریاد مقدمه فرهنگ، آگاهی و بسیج برای تحریم کالاهای آمریکایی و صهیونیستی و مقابله با جریان فساد و انحطاط جهانی است.

 دکتر احمد الشامی، در سخنانی گفت: وقتی آمریکایی ها شعار فریبکارانه جنگ با «تروریسم» را برای حمله به اسلام مطرح کردند، رهبر شهید شعار حق را سر داد.

وی تاکید کرد:  آمریکا کسی است که تجاوز به کشور ما و محاصره آن را رهبری کرد. آمریکا مانع صلح است و بر ادامه نبرد تشویق می کند این مسئله موید صحت مواضع رهبر شهید است.

الشامی تاکید کرد: این شعار نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد و سد ترس را شکست و قطب نمای دشمنی با دشمنان ملت و مبارزه با آنهاست. این شعار مزدوران و تکفیری‌ها و دموکراسی و شعارهای دروغین آزادی آمریکا را رسوا کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین گام های عملی طرح قرآنی، تحریم کالاها و محصولات دشمن به عنوان عاملی برای سازندگی ملت و رسیدن به خودکفایی است.

الشامی هشدار داد:  طرح قرآنی پروژه نهضت و سازندگی ملت و راه نجات ملت در مقابله با دشمنان و رهایی از دست آنان و توطئه هایشان است.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.