منابع خبری صهیونیستی از تشکیل «لابی جدید» صهیونیستها در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برای سیطره بر مسجدالاقصی در شهر اشغالی قدس خبر دادند.

لابی جدید «کنست» برای سیطره بر مسجد الاقصی

به گزارش قدس آنلاین، برخی اعضای کنست رژیم صهیونیستی قرار است امروز یک لابی موسوم به «برای آزادی یهود در جبل هیکلِ» مورد ادعای صهیونیستها تشکیل دهند.

صهیونیستها می خواهند بر مسجد الاقصی سیطره یافته و آن را تخریب کنند زیرا به عقیده موهوم آنها در زیر این مسجد هیکل مورد ادعایی آنها قرار داشته است و آنها بدنبال ساخت این هیکل به جای مسجد الاقصی هستند.

به نوشته یک روزنامه عبری زبان، هدف از تشکیل این لابی سیطره کامل بر مسجد الاقصی است و صهیونیستها از طریق این لابی بدنبال بررسی اهمیت مسجد الاقصی در بین صهیونیست ها و جایگاه آن در نزد اشغالگران هستند.

صهیونیستها همچنین هدف از تشکیل این لابی را ترویج هیکل ادعایی و ارتباط آن با یهودیان و همچنین افزایش یورش ها به مسجد الاقصی و تعریف اهمیت این یورش ها عنوان کرده اند.

این اولین باری نیست که صهیونیست ها برای سیطره بر مسجدالاقصی چنین نقشه هایی را مطرح و چنین لابی هایی را تشکیل می دهند.

شهرک نشینان صهیونیست تقریبا روزانه به مسجد الاقصی یورش می برند و در مقابل نیز مدافعان این مسجد به شیوه های مختلف از آن دفاع می کنند. مردم و گروههای مبارز فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که مسجد الاقصی خط قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ کوبنده روبرو خواهد شد. پیش از این نیز مبارزان فلسطینی در پاسخ به تجاوز و تعدی صهیونیستها به مسجد الاقصی شهرها و شهرک های رژیم صهیونیستی را موشک باران کردد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.