خزعلی با بیان‌اینکه مساجد برای فراهم کردن حضور بانوان و دختران مجهز به امکانات روز باشند، گفت: معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بسیج و مرکز رسیدگی به امور مساجد برای تقویت حضور بانوان در خانه‌های خدا همکاری دارد.

مساجد برای جذب زنان و دختران به امکانات روز مجهز شوند

«انسیه خزعلی» با اشاره به جایگاه اثرگذار مساجد در رشد تربیت دینی جامعه، اظهار کرد: مسجد، پایگاه معنوی و تربیتی است که هر قدر اقشار مختلف جامعه اعم از کودکان و بانوان ارتباطشان با این پایگاه قوی تر باشد، از آسیب های اجتماعی در امان می مانند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه مسجد زمینه هویت یابی کودکان، نوجوانان و بانوان را فراهم می کند، تصریح کرد: حضور در مسجد زمینه ساز تامین بهداشت روان و معنوی انسان و موجب از بین رفتن اضطراب، افسردگی، ناامیدی و پوچی می شود، اما ضرورت دارد که مساجد برای فراهم کردن حضور بانوان و دختران در مسجد مجهز به امکانات روز باشند .

خزعلی با اشاره به اینکه رسانه مسجد باید در شرایط تهاجم فرهنگی دشمن برای مردم برنامه داشته باشد، تأکید کرد: غنی بودن مساجد به شیوه های تربیتی روز متناسب با نیازهای نسل جوان و با توجه به همجمه های تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی و با زبان و علم روز ضرورتی است که باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

معاون امورزنان و خانواده رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور، با بسیج و مرکز رسیدگی به امور مساجد در تقویت حضور بانوان همراهی و همکاری دارد.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.