مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۱۵ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۸۴ تُن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در ۲ ماهه سال جاری در بنادر این استان تخلیه و بارگیری شد.

تخلیه و بارگیری ۱۵ میلیون تن انواع کالا در بنادر هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز در خصوص عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی در ۲ ماهه سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این دوره زمانی، ۱۰ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۳۸۷ تُن مربوط به جابه‌جایی کالاهای غیرنفتی و پنج میلیون و ۴۸۹ هزار و ۷۹۷ تُن نیز مجموع تخلیه و بارگیری کالای نفتی بوده است.

به گفته وی، همچنین در این بازه زمانی سه میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶۱ تُن کاپوتاژ، ۶ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۷۶۸ تُن کالای غیرنفتی و یک میلیون و ۷۳۲ هزارو ۲۹۰ تُن کالای نفتی صادر شده است.

عباس‌نژاد گفت: از این میزان عملکرد بنادر استان، پنج میلیون و ۶۵۴ هزارو ۵۲۷ تُن کالای غیرنفتی و بیش از یک میلیون و ۴۶۲ هزار تُن کالای نفتی مربوط به صادرات در بندر شهید رجایی بوده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، میزان کاپوتاژ کالا از طریق اصلی‌ترین بندر کانیتنری ایران را نیز سه میلیون و ۱۵۰ هزار و ۹۹۹ تُن اعلام کرد.

وی میزان جابه‌جایی مسافر در ۲ ماهه امسال را نیز پنج میلیون و ۲۵۴ هزار و ۸۳۹ نفر اعلام کرد.

به گفته عباس‌نژاد؛ در این بازه زمانی نیز ۱۴ هزار و ۹۹۱ فروند انواع شناور وارد بنادر استان هرمزگان شده که از این تعداد ۷۹۳ فروند وارد بندر شهید رجایی شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.