عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.

پیشنهادات نمایندگان برای کاهش ساعت کاری کارکنان دولت

به گزارش قدس آنلاین، حسین گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری (تغییر ساعت کاری)، گفت: رسیدگی  به کلیات این لایحه در دستورکار اعضای کمیسیون اجتماعی در جلسات اخیر قرار داشت که اعضا با اکثریت آرا با کلیات این لایحه موافقت کردند.

وی با بیان اینکه در این جلسه اعضای کمیسیون با اکثریت آرا با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت در طول هفته موافقت کرده‌اند، گفت: اما هنوز درباره اینکه میزان کاهش ساعت کاری کارکنان دولت چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه براساس پیشنهاد دولت ساعت کاری ادارات در هر هفته از ۴۴ ساعت به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه کاهش می‌یابد، گفت: نمایندگان در این جلسه پیشنهاداتی را مطرح کردند که ممکن است ساعت کاری کارکنان دولت بیش از این میزان کاهش یابد تا کارکنان ساعت بیشتری را در کنار خانواده باشند.

گودرزی با بیان اینکه پیشنهاد بنده این است که ساعت کاری کارکنان دولت در هفته به ۳۷ و نیم ساعت کاهش یابد، گفت: برخی از اعضا نیز پیشنهاداتی داشتند که در جلسات این هفته کمیسیون این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: لایحه مذکور یک ماده و چند تبصره دارد که در جلسات این هفته کمیسیون به جزئیات آن رسیدگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.