مدیر تامین شبکه نسیم صداوسیما از حضور مجدد برنامه خندوانه در این شبکه با عنوان قلقلک خبر داد.

احیاء جایگاه «خندوانه» با «قلقلک» در صداوسیما
به گزارش قدس آنلاین امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه شبکه نسیم با اشاره به از سرگیری پخش دوباره مجموعه‌های نمایشی رادیو در این شبکه عنوان کرد: «نمای رادیو» همیشه در دستور کار شبکه نسیم بوده است حتی ابتدای شکل‌گیری شبکه نسیم هم چنین اتفاقاتی بوده است که تحت عنوان «نسیم رادیو» این برنامه‌ها پخش می‌شد، میان برنامه بود و بعد به تدریج مستقل شد و شکل کامل خودش را پیدا کرد.

وی با اشاره به بازپخش دوباره این مجموعه‌های نمایشی رادیویی یادآور شد: می‌توان گفت این برنامه‌ها را حدود یک سال روی آنتن نداشتیم و حالا دوباره «نمای رادیو» به شبکه نسیم بازمی‌گردد که شروع آن با «آتش بدون دود» خواهد بود. برنامه نمای رادیو را هم سعی داریم به‌صورت مستمر در کنداکتور داشته باشیم که به صورت مستقیم با ماموریت شبکه نسیم ارتباط دارد.

وی درباره پخش آیتم‌ها و بخش‌هایی از برنامه‌هایی مثل «خندوانه» در شبکه و وضعیت ادامه تولید این برنامه‌ها هم عنوان کرد: برنامه‌ریزی اینها با گروه تولید است که هر اتفاقی بیفتد اطلاع‌رسانی می‌کنیم اما برحسب اینکه همچنان مخاطب بداند جایگاه این برنامه‌ها در شبکه نسیم است همانطور که گفتید بخش‌هایی از این برنامه‌ها در مجموعه «قلقلک» پخش می‌شود.

منبع: اعتمادآنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.