سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر گازرسانی به ۲۲۰ روستا و شهر در دست اجرا است.

گازرسانی به ۲۲۰ روستای کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین،  ناصر حسینی با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی در استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۹.۹ درصد خانوارهای شهری استان با گازرسانی به ۳۳ شهر، و ۹۰ درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی با ۲۰۲۱ روستا و بیش از ۳۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

حسینی عنوان کرد: هم اکنون گازرسانی به ۲۲۰ روستا و شهر ازگله با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است که اکثر روستاها و شهر ازگله از نقاط مرزی و دور افتاده هستند.

وی افزود: توسعه خدمات در این مناطق ضمن جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ایجاد رفاه و کمک به حفظ منابع طبیعی، نقش قابل توجهی در امنیت بویژه در مرزهای کشورمان خواهد داشت.

حسینی گفت: علاوه بر فعالیت و تلاش در جهت تکیمل گازرسانی در بخش شهری و روستایی، گازرسانی به ۲۲۳ واحد صنعتی و تولیدی نیز در دست اقدام است که اثر قابل توجهی در افزایش اشتغال و کاهش هزینه های تولید و به تبع آن کاهش تورم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قطار توسعه گازرسانی در استان کرمانشاه با سرعت بسیار قابل قبولی در حرکت است، افزود: در فروردین ماه سال جاری شرکت گاز استان کرمانشاه با اجرای ۵۶ کیلومتر شبکه، رکوردی دیگر در خدمت‌رسانی به مردم به جا گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.