در حالی که تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت‌ها را کاهش ندادند ولی در بازار شاهد روند نزولی قیمت‌ها هستیم، به‌عنوان نمونه سایدبای‌ساید ۸۵میلیون تومانی امروز با قیمت ۷۴میلیون تومان مشتری ندارد.

کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار/ سایدبای‌ساید ۷۴میلیون تومانی مشتری ندارد

به گزارش قدس آنلاین، در زمان حاضر خرید و فروش در بازار لوازم خانگی تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است و به‌نوعی خریداران منتظر تعیینِ تکلیف قیمت‌ها در بازار هستند. مشاهدات بازار حکایت از آن دارد که با وجود کاهش قیمت‌ها هنوز مردم در خرید تعلل می‌کنند و بازار امین‌حضور خلوت‌تر از ماه‌های گذشته در انتظار مشتری است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد هنوز قیمت‌ها از سوی تولیدکنندگان کاهش پیدا نکرده است و حتی آنها در انتظار دریافت مجوز افزایش قیمت‌ها هستند، اما از آن طرف در بازار خبری از افزایش قیمت نیست و فروشندگان با کاهش قیمت‌ها درصدد فروش محصولات خود هستند بر همین اساس سایدبای‌ساید ۸۵میلیون تومانی امروز با قیمت ۷۴میلیون تومان مشتری ندارد.

علاوه بر این در بخش لباسشویی نیز کاهش قیمت‌ها محسوس است چرا که ماشین لباسشویی ۲۳میلیون تومانی حتی با قیمت ۲۰ تا ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خریدار ندارد و جاروبرقی نیز با کاهش قیمت دومیلیون تومانی با قیمت ۵میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

تلویزیون هم از ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به قیمت ۱۵ میلیون تومان رسیده است و فروشندگان با شگردهای خاص و حتی چکی درصدد فروش محصولات خود هستند.

در زمان حاضر بازار در رکود قرار دارد و اگر روند نزولی قیمت دلار استمرار پیدا کند شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود اما باید این نکته را در نظر گرفت که تولیدکنندگان نیز با روند کاهشی قیمت دلار باید قیمت محصولات خود را تغییر دهند نه آنکه به‌دنبال افزایش بیشتر قیمت‌ها باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.