رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به صدور هشدار نارنجی در استان، گفت: طی امروز و فردا بارش‌های رگباری به خصوص در منطقه‌ی ارسباران پیش‌بینی می‌شود.

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی

به گزارش قدس آنلاین، محمد امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی تشدید بارش‌های رگباری در مناطق ارسباران، خداآفرین و کلیبر طی ساعاتی از امروز و فردا است.

وی ادامه داد: طی ساعات بعد از ظهر این بارش‌ها موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در مناطق کلیبر و خداآفرین می‌شود.

امیدفر افزود: بارش‌ها در تبریز نیز به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود و از روز جمعه نیز سامانه‌ی بارشی ضعیف‌تری وارد استان می‌شود.

وی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۳۳ و ۲۰ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی نیز ۳۰ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش یافته است.

وی در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان، بیان کرد: تیکمه داش با دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین و میانه و جلفا با دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.