۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 884054

نرم افزار Uptodate یک منبع اطلاعات پزشکی آنلاین است که توسط شرکت UpToDate، Inc تولید و ارائه می‌شود.

خرید اکانت آپتودیت/ دسترسی به جامع‌ترین منبع اطلاعات پزشکی

این نرم افزار به عنوان یک ابزار مرجع برای پزشکان، پزشکان دانشجو و سایر کارکنان حوزه بهداشت و درمان عمل می‌کند.

 Uptodate در حقیقت یک پایگاه داده جامع است که شامل مطالب و مقالات پزشکی است.

این مطالب توسط تیمی از متخصصان پزشکی تهیه می‌شوند و به روزرسانی های مداومی نیز زیر نظر این تیم انجام می‌شود.

از این رو، Uptodate به عنوان یکی از منابع قابل اعتماد و معتبر در دنیای پزشکی شناخته می‌شود.

 با استفاده از Uptodate، کاربران می‌توانند به طور سریع و آسان به اطلاعات جدید و به‌روز درباره تشخیص، درمان و مدیریت بیماری‌ها، داروها، روش‌های درمانی، عوارض و سایر مسائل پزشکی دسترسی داشته باشند.

خرید اکانت up to date

نکته‌ای که هنگام خرید اکانت uptodate باید در نظر داشته باشید این است که این نرم افزار عمدتا شامل حوزه پزشکی داخلی و تخصص‌های دیگر است. در حال حاضر این نرم افزار شامل اطلاعاتی زیر است:

  • مراقبت‌های اولیه بزرگسالان

  • پزشکی داخلی

  • پزشکی قلب و عروق

  • غدد درون ریز

  • دیابت

  • بیماری‌های ارثی

  • گوارش و کبد

  • هماتولوژی

  • بیماری‌های عفونی

  • نفرولوژی

  • فشار خون بالا

  • مامایی

  • زنان و زایمان

  • سلامت زنان

  • انکولوژی

  • ریه و مراقبت‌های ویژه

  • روماتولوژی

البته تیم توسعه‌دهنده نرم‌افزار در حال حاضر در حال گسترش بررسی‌های موضوعی برای آلرژی و ایمونولوژی می‌باشد. علاوه بر این، آن‌ها در نسخه‌های آینده نرم‌افزار، بررسی‌های موضوعی در حوزه نورولوژی و اطفال را نیز اضافه کرده و شما میتوانید در نسخه‌های فعلی نرم‌افزار، این اطلاعات را مشاهده کنید.
رابط کاربری این نرم‌افزار به‌طور کلی ساده و قابل استفاده است. کاربران قادر خواهند بود با انتخاب موضوعات یا جستجوی واژه‌های کلیدی، به موضوعات مرتبط دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، با وارد کردن استیج بیماری و فاز درمانی در حال انجام، دامنه مطالب مورد نظر شما محدود خواهد شد تا بتوانید به سرعت به پاسخ‌های صحیح دسترسی پیدا کنید.

خرید اکانت/ دسترسی به جامع‌ترین منبع اطلاعات پزشکی

آشنایی با نسخه های مختلف برنامه uptodate

این نرم افزار قدرتمند پلتفرم های مختلفی دارد که بر روی تمامی دستگاه ها قابل نصب و پشتیبانی میباشد.

دانلود برنامه uptodate برای اندروید

این نسخه از برنامه آپتودیت ( uptodate ) بر روی گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید میباشند قابل نصب است تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی قابلیت نصب این برنامه را دارا میباشند با  دانلود برنامه uptodate برای اندروید از سایت iuptodate  میتوانید از اکانت دائمی نسخه اندروید بهره مند شوید همچنین میتوانید آن را در دو نوع نسخه آنلاین uptodate و نسخه افلاین up to dateسفارش دهید. به همراه UpToDate مجموعه ۷ دیکشنری مدیکال و عمومی + داروهای ژنریک فارسی و مدیکال ابرویشن وجود دارد که بصورت رایگان از نرم افزار قابل دانلود میباشند.

دانلود uptodate برای آیفون

این نسخه از نرم افزار به طور کامل با دستگاه‌های iPad و iPhone سازگار است و به طور اختصاصی برای سیستم عامل iOS طراحی شده است. شما می‌توانید به طور کامل از قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن استفاده کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با خرید و دانلود Uptodate اپل مجموعه ۷ دیکشنری مدیکال و عمومی + داروهای ژنریک فارسی و مدیکال ابرویشن را به طور رایگان از نرم افزار دانلود کنید.

خرید اکانت uptodate

دانلود نرم افزار uptodate برای ویندوز

پس از نسخه های اندورید و ios نرم افزار محبوب UpToDate که قابل استفاده درگوشی های هوشمند بود این بار امکان دسترسی به نسخه ویندوزی و آفلاین( UpToDate Windows) برای کاربران فراهم گردید تا برای استفاده از نرم افزار UpToDate در محیط ویندوز نیازی به ارتباط اینترنتی نداشته باشند.

راهنمای خرید اکانت uptodate از iuptodate

دریافت uptodate از وبسایت  iuptodateبه 3 طریق امکانپذیر است.

مراجعه به وبسایت iuptodate.com  و انتخاب یکی از نسخه های برنامه، تکمیل اطلاعات و پرداخت از طریق سایت که در ادامه راهنمایup to date  به همراه یوزر و پسورد uptodate برای شما ارسال میگردد.

پرداخت از طریق لینک مستقیم نسخه مورد نظر را انتخاب و مبلغ آن را از طریق لینک زیر پرداخت فرمایید و رسید آن را به شماره0921146893  در واتساپ ارسال فرمایید .

ارتباط در اینستاگرام آی آپتودیت به آدرس instagram.com/upptodateapp  و دریافت یوزر و پسورد

خرید اکانت/ دسترسی به جامع‌ترین منبع اطلاعات پزشکی

شما می‌توانید برای دسترسی بهتر دانلود نرم افزار uptodate برای ویندوز را انتخابب نموده و در زمان کار و مواقعی که پشت سیستم هستید سریع‌تر به پایگاه داده این نرم افزار دسترسی داشته باشید. اگر هم گوشی موبایل شما سیستم عامل IOS داشته باشد به راحتی امکان دانلود uptodate‌ برای آیفون نیز فراهم است. فقط در نظر داشته باشید که این نرم افزار را از درگاه معتبر خریداری کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.