نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از واریز صد میلیارد تومان جهت جبران خسارت سیل به استان اردبیل خبر داد.

واریز ۱۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به استان اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، پس از ایراد خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ و بیان مطالبات مردم توسط آیت الله عاملی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور و امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری کشور طی تماس‌های جداگانه‌ای با آیت الله عاملی گفتگو کردند. 

آیت الله عاملی پس از این تماس‌ها پیامی در این زمینه صادر کردند.

در متن پیام آمده است: با شکر به درگاه خدای مهربان مشعوفم که به اطلاع اهالی مکرم استان برسانم بعد از ایراد خطبه امروز صدیق مکرم معاون اول محترم جناب آقای دکتر مخبر از طرف ریاست محترم جمهور تماس گرفتند و فرمودند صد میلیارد تومان جهت جبران خسارت سیل به استان واریز کردیم و ادامه دادند آماده اقدام در خصوص هر نیاز دیگر مربوط به سیل و سیل زدگان هستیم.

در این تماس تلفنی تسریع و تعریض جاده گرمی – بیله سوار مطرح و قرار شد معاون اول رئیس جمهور دستورات لازم را به وزیر راه صادر کند.

هم‌چنین برادر مکرم جناب آقای دکتر امانی رئیس سازمان راهداری کشور و معاون وزیر طی تماسی از طرف وزیر محترم آمادگی خود را برای بازسازی خرابی‌های راه گرمی بیله سوار و ارتقاء کیفی آن اعلام کردند. 

فرصت را غنیمت می‌شمارم و از دولت جناب آقای رئیسی که در اسرع وقت مطالبات به حق مطرح شده مردم در خطبه ها را با جدیت پیگیری می‌کنند تشکر می‌کنم‌.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.