پس از اعلام دستگیری یک نوجوان فلسطینی به اتهام تلاش برای انجام عملیات ضد صهیونیستی در شهر «اللد» واقع در مرکز فلسطین اشغالی، یک بمب در این شهر منفجر شد.

انفجار در قلب فلسطین اشغالی و دستگیری یک نوجوان فلسطینی

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی، جمعه شب، از وقوع یک انفجار در شهر «اللد» واقع در مرکز اراضی اشغالی فلسطین، خبر دادند و اعلام کردند که دلیل این انفجار در حال بررسی است. 

اما پس از آن نیز، تا صبح امروز (شنبه، ۱۷ ژوئن)، هیچ خبری درباره دلیل این انفجار منتشر نشد و تنها اعلام شد که یک بمب در یکی از محله‌های شهر اللد منفجر شده است اما این انفجار هیچ تلفاتی نداشت.

اما پیش از وقوع این انفجار، «ایتای بلومنتال» خبرنگار حوزه هوایی کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی، از خنثی کردن یک حمله انتقام‌جویانه و بازداشت یک نوجوان فلسطینی خبر داد.  

پس از آن، سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، با انتشار بیانیه‌ای مدعی بازداشت یک نوجوان فلسطینی در شهر «اللد» واقع در مرکز فلسطین اشغالی در روز جمعه (۱۶ ژوئن) به اتهام «تلاش برای انجام عملیات خصمانه» شد. 

بر اساس این بیانیه که در شبکه تلویزیونی صهیونیستی i۲۴، منتشر شد، شاباک ادعا کرد : «این نوجوان ۱۶.۵ ساله فلسطینی که به هیچ گروه و سازمانی وابستگی ندارد، بدون مجوز در "اسرائیل" به سر می‌بُرد و قصد انجام عملیات خصمانه و انتقام از فعالیت نیروهای امنیتی ما در نابلس طی هفته‌های اخیر داشت».

بر اساس این گزارش، دستگیری و شناسایی این نوجوان فلسطینی که نام او «محمد نسر سوالمه» از ساکنان اردوگاه «بلاطه» در شرق نابلس اعلام شده، پس از به دست آمدن اطلاعات دقیق و توسط نیروهای مشترک شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است و این فلسطینی تحت بازجویی قرار دارد. 

نیروهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی، طی هفته‌های اخیر بر شدت عملیات‌های خود در شهرهای مختلف کرانه باختری به ویژه جنین و نابلس افزوده‌اند و در مقابل مقاومت فلسطین نیز دست‌بسته نمانده و به این تجاوزها با تمام توان پاسخ می‌دهد. به طوری که از آغاز سال ۲۰۲۳ تاکنون، هفت صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند. محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از اجرای عملیات گسترده نظامی در کرانه باختری در آینده نزدیک خبر می‌دهند.

در چنین فضایی، نفوذ یک نوجوان فلسطینی به شهر اللد در مرکز فلسطین اشغالی بیانگر آن است که صهیونیست‌ها با تشدید حملات نظامی نه تنها نمی‌توانند آتش مقاومت فلسطین را خاموش کنند که آن را شعله‌ورتر خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.