ادن هازارد در مراسم خداحافظی اش با تیم ملی بلژیک گفت که هنوز انرژی دارد و می خواهد در رده باشگاهی به فوتبال ادامه دهد چون در رئال به اندازه کافی استراحت کرده است.

هازارد: 3 سال در رئال استراحت کردم!

 ادن هازارد به صورت رسمی از حضور در تیم ملی فوتبال بلژیک کناره‌گیری کرد. بین دو نیمه دیدار بین تیم‌های بلژیک و اتریش در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 (تساوی 1-1) ادن هازارد مورد تقدیر قرار گرفت.

هازارد پس از حضور در جام جهانی 2022 قطر که در آن نسل پایانی بلژیک آخرین تورنمنت بزرگ را کنار یکدیگر تجربه کردند تایید کرده بود قصد دارد از دنیای بازی‌های ملی خداحافظی کند.

ادن هازارد دیشب سوار ماشینی شد که دور ورزشگاه بروکسل چرخید و مورد تشویق ویژه تماشاگران قرار گرفت تا به نوعی خداحافظی جالب توجهی داشته باشد.

در پایان مراسم، هازارد که 126 بازی ملی برای بلژیک انجام داد و اخیرا از رئال مادرید نیز خداحافظی کرد، بسیار احساساتی شده بود و گفت: «این ثابت می کند که من کارهای خوبی برای تیم ملی کشورم انجام دادم و از این بابت خوشحال و راضی هستم. واقعا هیجان زده شده ام و چیز دیگری نمی توانم بگویم.»

هازارد از تساوی بلژیک ناراحت بود: «ما فقط سه امتیاز را می خواستیم و تماشای بازی برایم سخت بود. دوست داشتم به تیم کمک کنم و این ناامید کننده است.»

هازارد در مورد آینده‌اش گفت: «راستش هنوز نمی دانم. بعد از سه سال پیچیده، من فقط می خواهم با خانواده ام وقت بگذرانم و مثل همه به تعطیلات بروم. در چند روز اخیر چیزهای زیادی در مورد خودم خواندم که بسیاری از آنها مزخرف بودند. بازگشت به لیگ بلژیک یا رفتن به لیگ آمریکا؟ نمی دانم، خواهیم دید. هنوز هم احساس می کنم که می توانم یک فوتبالیست حرفه ای باشم. در عین حال، دو سه سالی است که در حال استراحتم و هنوز هم کمی انرژی دارم!»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.