۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 884624

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی هشدار سطح نارنجی شماره ۲۹ مرکز پیش بینی استان اردبیل صادر شده است.

صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، شهرام کوثری مهر  در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی هشدار سطح نارنجی شماره ۲۹ مرکز پیش‌بینی استان اردبیل صادر شده که در این راستا سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد مخاطره جوی مخصوصاً در شمال و مرکز استان انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه طی امروز جو استان ناپایدار خواهد بود، افزود: از این رو در برخی از مناطق استان به دلیل شرایط فصلی و محلی در ساعات بعدازظهر و عصر شاهد رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندبادهای موقتی خواهیم بود.

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی اردبیل بیان کرد: برای امروز افزایش محسوس دما نیز پدیده دیگر خواهد بود اما از فردا دوشنبه با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار به منطقه، روند کاهشی دما را شاهد خواهیم بود.

کوثری مهر با اشاره به تداوم این روند تا پایان هفته جاری ادامه داد: به همشهریان و کوهنوردان توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و حضور در مسیر رودها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.