کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی مشهد ۳۴ درجه سلسیوس است که بنا بر پیش بینی ها، امروز تا ۴۱ درجه افزایش خواهد یافت.

دمای هوای مشهد امروز تا ۴۱ درجه افزایش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: ۱۹ ایستگاه سینوپتیک هواشناسی در استان مستقر است که طی شبانه روز گذشته در ۹ ایستگاه، دمایی بیش از ۴۰ درجه به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشینه دما در ایستگاه های هواشناسی شهرستان های مشهد، بردسکن، تایباد، تربت جام، خواف، سبزوار، سرخس، کاشمر و گناباد، حداقل ۴۰ درجه سلسیوس بوده است.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته بیشینه دما در دیگر ایستگاه های هواشناسی خراسان رضوی حداقل ۳۵ درجه سلسیوس بوده است و طی این مدت قوچان با ۱۵ و بردسکن با ۴۳ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستانهای استان بوده اند.

رضایی پور گفت: دمای کنونی مشهد ۳۴ درجه سلسیوس است که بنا بر پیش بینی ها، امروز تا ۴۱ درجه افزایش خواهد یافت چنان که روز گذشته نیز دمای هوا این کلانشهر بین ۲۳ تا ۴۰ درجه در نوسان بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: روند افزایشی دما تا فردا در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت و پس از آن مقداری از گرمای هوا کاسته خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین وزش باد نیز پدیده غالب در خراسان رضوی است که این پدیده با شدت و ضعف تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و در نواحی شرقی و جنوبی استان با احتمال بروز گرد و خاک و خسارت همراه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.