نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در فتنه اخیر دشمنان همه قوا و قدرت خود را به کار بستند اما انقلاب و اسلام باقی ماند و دلیل آن هم حقانیت اسلام است و لذا باید مجاهدانه وارد این میدان شد.

امام جمعه ارومیه: در برابر فتنه دشمنان باید مجاهدانه وارد ‌میدان شد

به گزارش قدس آنلاین، ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در دیدار با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، با تبریک حلول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهر(س)، اظهار داشت: ارزش کار در تبلیغات اسلامی بسیار مهم است و اگر انسان کاری را با این هدف  انجام می‌دهد که ارزشمندترین کار است، انگیزه‌اش بیشتر خواهد شد و حقیقتا مسئله تبلیغ و تشویق مردم برای حرکت در مسیر هدایت از مهم ترین کارها است.

وی افزود: وجود مقدس نبی اکرم(ص) و اهل بیت(ع) که برگزیده ترین انسان های الهی هستند، کارشان عبارت است از تبلیغ معارف الهی، و حرکت سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا است و لذا باید کارتان را با ارزش و مهم تلقی کنید چراکه خداوند بهترین بندگانش را برای تبلیغ دین برمی‌گزیند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: ثواب هدایت انسان قابل توصیف نیست و لذا کار شما که تبلیغ دین، قرآن و خدمت به هیئات مذهبی می‌باشد، بسیار ارزشمند است و باید قدر این را بدانید که در این مسیر قرار گرفته اید. اهل بیت(ع) بیان کرده‌اند، که هر کسی فردی را به خیری دعوت کند، گویا خودش آن فعل را انجام داده و اگر نیت شما خالص باشد و بتوانید مساجد و هیئات مذهبی را برنامه ریزی و مدیریت درست کنید، در اعمال صالحه آن‌ها شریک هستید.

وی گفت: وضعیت امروز کشور با گذشته بسیار متفاوت است و ما دشمنان بسیار قَدَر و قدرتمندی داریم که امکانات زیادی هم در دستشان هست و حرکت‌های دنیا بر اساس تبلیغات است و دشمن برای تبلیغات سوء خود هزینه‌های کلانی می پردازد و همه تلاش‌های ما باید در جهت تقویت اهداف اسلام و انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باشد.

قریشی، با بیان اینکه امتیاز مسلمانان بر دشمنان این است که ما بر حق هستیم و همین امر موجب بقای اسلام و تشیع است، ابراز داشت: در فتنه اخیر دشمنان همه قوا و قدرت خود را به کار بستند اما انقلاب و اسلام باقی ماند و دلیل آن هم حقانیت اسلام است و لذا باید مجاهدانه وارد این میدان شد.

وی تصریح کرد: این که رهبر انقلاب به مسئله جهاد تبیین تاکید دارند، به همین دلیل است و ما در زیارت نامه های معصومین(ع) نیز می‌خوانیم که شما با حکمت و موعظه حسنه جهاد کردید و اگر نیت انسان برای خدا باشد، تلاش‌هایش مجاهدت خواهد بود و این مجاهدت البته باید شبانه‌روز ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.