کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: با تمام وجود می خواستیم ژاپن را شکست دهیم و مدال هایی که سابر گرفته اتفاق بزرگی است.

پاکدامن: با تمام وجود می‌خواستیم ژاپن را ببریم

 به گزارش قدس آنلاین، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا 2023 برای سابر به پایان رسید و ایران صاحب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد. علی پاکدامن در این مسابقات عملکرد خوبی داشت و توانست با شکست شمشیرباز کره‌ای به مدال طلای انفرادی برسد. در تیمی هم او با تیم ایران نقره گرفت.

ایران در این مسابقات توانست ژاپن که حریف اصلی‌اش برای گرفتن سهمیه تیمی المپیک است را نیز شکست دهد.

همچنین کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران در حالی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت، به عنوان نماینده ایران در مراسم حمل مشعل انتخاب شد.

علی پاکدامن درباره‌ی شکست تیم ژاپن بیان کرد: خدا را شکر توانستیم بعد از چهار مسابقه ژاپن را شکست دهیم. واقعا عملکرد خوب و بی نظیری داشتیم. با تمرکز آمده بودیم، بازی را ببریم. با تمام وجود می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم.

*تیم کره جنوبی خیلی قوی است

پاکدامن در مورد علت شکست مقابل کره‌جنوبی در فینال تیمی‌قهرمانی آسیا تصریح کرد: باید بگویم که کره‌جنوبی واقعا تیم خیلی قوی است. کره‌جنوبی سابریست‌های بزرگی دارد که مدال المپیک، قهرمانی جهان و جام جهانی دارند. من خودم به شخصه معتقدم تیم کره جنوبی نشان داد در بخش تیمی این مسابقات از ما بهتر است.

او ادامه داد: البته باید این را درنظر بگیرید که تیم سابر ایران در این  یک ماه گذشته چهار مدال گرفته است. در جام جهانی مادرید مدال برنز تیمی گرفت و خود من در انفرادی پنجم شدم  و واقعا کم از مدال نداشت و یک ضربه برای کسب مدال کم آوردم. در قهرمانی آسیا هم یک طلا و برنز انفرادی و یک نقره تیمی گرفتیم. این مدال هایی که ما گرفتیم، اتفاق بزگی است.  

*حس و حالم غیر قابل توصیف است

پاکدامن در مورد قهرمانی در انفرادی قهرمانی آسیا نیز تصریح کرد: حس و حالم غیر قابل توصیف است. البته برخی اتفاقات افتاد کمی من را از آن حال خوشم دور کرد و بعدا در موردش صحبت می‌کنم. در کل از مدالی که برای ایران و جامعه شمشیربازی گرفتم، راضی هستم. از آقای قربانی و فخری مربیانم نیز تشکر ویژه می‌کنم.

پاکدامن: با تمام وجود می‌خواستیم ژاپن را ببریم

*قبل از بازی‌های آسیایی تمام فکرم برای قهرمانی جهان است

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی درمورد بالا رفتن انتظارات از تیم سابر و خود او در بازی های آسیایی هانگژو گفت: قبل از بازی‌های آسیایی به فکر قهرمانی جهان هستم. می خواهم در  انفرادی و تیمی عملکرد خوبی داشته باشم.  رقابت در قهرمانی جهان سخت است اما من تمام تلاشم را می‌کنم. بعد از آن بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و می‌خواهم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و مانند بازی های آسیایی جاکارتا دو مدال خوشرنگ را تقدیم مردم ایران کنم.

پاکدامن در مورد انتخابش به عنوان نماینده ایران در مراسم حمل مشعل گفت: خیلی خوشحالم و از آقای مناف هاشمی  و همه کسانی که من را قابل دانستند تا در این مراسم باشم، تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.