فرماندار گناوه گفت: دشمن در تلاش است تا با تهاجم فرهنگی خود جوانان و نوجوانان و فرزندان کشور و خانواده‌های ما را گرفتار پدیده خانمانسوز اعتیاد و مواد مخدر کند.

فرماندار گناوه: گسترس استفاده از مواد مخدر از توطئه‌های دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، محمدتقی صفری ظهر جمعه در بین نمازگزاران در مصلی جمعه گناوه اظهار داشت: از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی و پایه گذاری نظام مقدس اسلامی به رهبری امام راحل تا کنون و با حضور چشمگیر ملت ایران و بر پایه خدامحوری و مردم محوری کارهای بزرگی در کشور انجام شده است تا حقانیت اسلام را به دنیای استکبار جهانی معرفی کند.

فرماندار گناوه افزود: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه‌های فراوانی بر علیه نظام و انقلاب اسلامی و مکتب ما به راه انداختند که همه این توطئه‌ها به اذن الهی و با حضور مردم و تبعیت پذیری از امام راحل و رهبری یکی پس از دیگری خنثی شد و انقلاب اسلامی راه خود را ادامه داد.

وی گفت: امروز نیز صدای انقلاب اسلامی و اسلام ناب با اقتدار در دورترین نقاط جهان طنین انداز است که رئیس جمهور در سفر خود به آمریکای لاتین به گوش عالمیان رساندند.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه یکی از توطئه‌های مهم راهبردی دشمن، در بحث مواد مخدر و بیمار کردن جامعه از این روش بوده است افزود: روند فزاینده پدیده خانمانسوز گسترش مواد مخدر در دنیا برای از بین بردن بشر که اشرف مخلوقات است توسط انسان‌های جنایتکار به سردمداری آمریکا انجام می‌شود.

وی گفت: بیش از ۲۰۰ کشور درگیر مواد خانمانسوز مخدر است که به شکل‌های مختلفی مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

فرماندار گناوه ادامه داد: استکبار جهانی برای بقای خود و کسب درآمد به تبدیل این مواد به موادی روان گردان و شیمیایی روی آورده است و این از روش‌های استکبار جهانی است که مردم را به سمت این مواد جذب کنند و بتوانند برای اقتصاد کشور خود درآمد کسب کند.

وی گفت: دشمن در تلاش است تا با تهاجم فرهنگی خود جوانان و نوجوانان و فرزندان کشور و خانواده‌های ما را گرفتار پدیده خانمانسوز اعتیاد و مواد مخدر کند.

فرماندار گناوه گفت: در همین راستا به منظور مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان در شهرستان گناوه اعتبارات خوبی برای دستگاه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است

وی اضافه کرد: در این ارتباط به آموزش پرورش ۱۴ میلیارد تومان، اوقاف و امور خیریه ۲ میلیارد تومان، ورزش ۱۲ میلیارد تومان و بهزیستی ۱۳ میلیارد تومان اختصاص دادیم تا بتوانیم در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان گام‌های مؤثری در شهرستان برداشت.

وی از همکاری همه دستگاه‌های و کسانی که در پیشبرد برنامه‌های شهرستان همکاری می‌کنند تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.