۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 886575

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: سرویس‌هایی که در این مسابقه زدیم خیلی به تیم آمریکا کمک کرد اما مهاجمان ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند.

راسل: سرویس‌های عالی زدیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال ایران امروز (جمعه دوم تیر) در هفتمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در شهر روتردام هلند به مصاف آمریکا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

آرون راسل بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا پس از دیدار مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال اظهار کرد: در این مسابقه در توپ‌گیری و توپ‌های اول عملکرد خوبی داشتیم. تحت فشار قرار داشتیم و بایستی در این رقابت به پیروزی می‌رسیدیم تا در مرحله نهایی این مسابقات در لهستان شرکت کنیم.

وی ادامه داد: سرویس‌هایی که در این مسابقه زدیم عالی بودند و خیلی به ما کمک کردند. تیم ملی والیبال آمریکا در این دیدار آن چنان توپ‌گیری نکرد. چند دفاع داشتیم اما مهاجمان ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند. باید با اقداماتی تلاش می‌کردیم تیم ملی والیبال ایران توپ‌های خوبی را به پاسور خود نرساند و سیستمشان دچار اختلال شود.

دریافت کننده قدرتی در خصوص جو ورزشگاه و حضور پر شور تماشاگران ایرانی نیز گفت: تماشاگران ایرانی زیادی در سالن حضور داشتند. آن‌ها همیشه پر شور و اشتیاق هستند و جو فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورند. همیشه بازی کردن در مقابل آن‌ها هیجان انگیز است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.