مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۵۰ پروژه بهداشتی با زیر بنای ۲۳ هزار متر مربع در مناطق زیر پوشش دانشگاه در حال اجراست.

۵۰ پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال اجراست

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، علی رحیمی اظهار کرد: این طرح ها شامل مراکز خدمات سلامت، پایگاه سلامت، خانه بهداشت و ساختمان ستاد مراکز بهداشت است که با میانگین پیشرفت فیزیکی۳۵ درصد در حال اجراست.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین مقدمات اولیه جهت اجرای بیش از ۵۶ پروژه بهداشتی به زیربنای کل حدود ۲۳۰۰۰ متر مربع نیز شامل تملک زمین، طراحی و برآورد ریالی، مقدمات انتخاب پیمانکار در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری، گسترش زیر ساخت های بهداشتی در راستای دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی از مهمترین برنامه های دانشگاه محسوب می شود تصریح کرد: طرح های بهداشتی در تمامی مناطق زیر پوشش دانشگاه در حال اجراست.

رحیمی تصریح کرد: این مدیریت  برنامه ریزی، راهبری و  نظارت عالیه بر احداث، بهسازی و نگهداشت کلیه فضاهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از دانش نوین فنی مهندسی، مدیریت پروژه و توان تخصصی موجود و با رویکرد رعایت استاندارد، کیفیت، سرعت و کمترین هزینه ممکن را مهمترین مسئولیت خود می داند که در مسیر تحقق آن تلاش می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.