هشت هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از پنج دستگاه خودرو در جاده‌های شهرستان‌های بیرجند و نهبندان کشف شد.

کشف ۸۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در جاده‌های خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمدرضا کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند، امروز شنبه سوم تیرماه  به رسانه‌های گروهی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، پنج هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

کارگر گفت: ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف سه دستگاه خودرو شوتی در نهبندان

سرهنگ رمضان مرادی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، سه هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

مرادی افزود: ماموران در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و سه نفر متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.