امام جمعه بردسکن گفت: تورم و گرانی ها کمر مردم را شکسته است و آنها را مورد آسیب قرار داده است.

تورم و گرانی ها کمر مردم را شکسته است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر امینی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان یک دستورالعمل و نقشه راه برای مسئولان است، اظهار کرد: دو سخنرانی مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و سالگرد ارتحال امام باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود و مسئولان مورد مطالعه و اجرایی کردن آن قرار دهند.

امام جمعه بردسکن افزود: در بحث مهار تورم مردم هستند که به عملکرد مسئولان  نمره می‌دهند و امروز سفره مردم در بحث مهار تورم نظر اکثر مردم منفی است ولی در بحث رشد تولید نمره قابل قبولی داریم که الحمدالله با اقدامات انجام شده برخی از کارخانه هایی که تعطیل شده بودند به چرخه تولید در آمدند و با شفافیت کسانی که تسهیلاتی را گرفته بودند و در مسیر خود هزینه نکرده بودند به پای میز محاکمه کشیده شدند ولی در بحث مهار تورم هنوز اقدامات قابل قبولی در سر سفره مردم انجام نشده است.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری تنها با سخنرانی و حرف زدن تحقق  پیدا نمی کند گفت: مدیران باید فرمایشات معظم له را در میدان عمل اجرایی کنند چرا که ایمان و امید به آینده می تواند جامعه را امیدوار کند.

حجت الاسلام امینی افزود: در سخنرانی‌ها حرف های خوبی زده میشود ولی در مقام عمل و در عرصه میدان چیزی دیده نمی شود و آنچه که کارسازتر از سخنرانی است، عمل کردن مسئولان به وعده های خود است.

امام جمعه بردسکن گفت: ملت ایران در همه صحنه ها پای کار انقلاب بوده و هستند و با حضور خودشان بر و عظمت ایران اسلامی اعتبار و آبرو بخشیده‌اند و برای انقلاب هزینه کرده‌اند که می‌طلبد مدیران در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام جدی داشته باشند.

وی به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر یک نوع جهاد بزرگی است که در راه پیشرفت ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام امینی به تنوع مواد مخدر در کشور اشاره کرد و افزود: از ۱۰۶ تنوع مواد مخدر و روانگردان در سال ۹۷ در حال حاضر این رقم به بیش از ۸۰۰ نوع افزایش پیدا کرده است که یک  رشد ۳۸۴ درصدی را داشته است.

امام جمعه بردسکن به کاهش سن مصرف مواد مخدر و تنوع آن در بین جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: کشور افغانستان تولید کننده مواد مخدر است و افزایش سطح زیر کشت مواد مخدر از ۱۸۵ تن در سال ۲۰۰۱ به ۶ هزار و ۴۰۰ تن در سال ۲۰۱۸ رسیده است.

وی یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر به ویژه ۵ شهید شهرستان بردسکن را گرامی داشت و گفت: در همین رابطه نیز یک جانباز بالای ۴۵ درصد از شهرستان بردسکن  در بحث مبارزه با مواد مخدر بخشی از اعضای بدن خود را از دست داده است و  امروز ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در عرصه بین المللی است.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    بخش زیادی از این تورم ناشی از مالیات ستانی دولت و صادرات اشتباهه، اینکه بدیهیات گفته بشه و به عللش پرداخته نشه دردی دوا نمی‌کنه.