برخی اسناد نشان می دهد علی کریمی فقط برای خرید و تملک باشگاه سپید رود از دسته چک خواهرش چک‌های بی محل نکشیده ، بلکه حتی برای تسویه حساب با اعضای کادر فنی تیم هم از چک‌های حساب خواهرش کشیده است.

عکی کریمی و رونمایی از چک بی‌محل دیگری که از حساب خواهرش کشید+ سند و فیلم

به گزارش قدس آنلاین، لیلا کریمی، خواهر علی کریمی چندی پیش در بازدید جمع زیادی از قضات از ندامتگاه مرکزی زنان درخواست دیدار با دادستان تهران را می‌دهد و می‌گوید چندین بار شرایط نامساعدی را که برادرش برای وی ایجاد کرده به مقامات گزارش داده‌ و درخواست کمک کرد.

اسناد و مدارک این پرونده و همچنین اظهارات و مکاتبات خانم کریمی نشان می‌دهد علی کریمی که از سال گذشته تلاش کرد تا خود را در قامت لیدر جریان زن، زندگی آزادی نمایان کند، با دست چک امضاء شده خواهرش در استان گیلان مانور قدرت داده است!

کریمی که روزگاری با تکنیک خاص خودش در زمین چمن جادوگری می‌کرد حالا مشخص شده است در زمینه باشگاه‌داری هم با کشیدن چک‌های بی محل خوب جادوگری کرده است.

پیشتر رسانه‌ها از چک‌های برگشتی او برای خرید باشگاه سپیدرود رشت رونمایی کرده بودند که خبرنگار  در رشت به یک فقره چک برگشتی که از همان دسته چک در وجه یکی از اعضای کادر فنی وقت تیم سپیدرود صادر شده،‌ دست پیدا کرده است.
 

عکی کریمی و رونمایی از چک بی‌محل دیگری که از حساب خواهرش کشید+ سند و فیلم

چکی که از دسته چک لیلا کریمی برای هزینه‌های باشگاه سپیدرود صادر شده است

این چک ۵۰۰ میلیون ریالی که همانند چک‌های قبلی از دسته چک لیلا کریمی و برای تسویه حساب باشگاه سپیدرود با یکی از اعضای کادر فنی تیم صادر شده است با موجودی صفر برگشت خورده است.

خواهر علی کریمی در صحبت‌های درباره چک‌های برگشتی بازیکنان و عوامل سپیدرود صحبت کرده و گفته بود «اولین باری که دسته چک گرفتم به درخواست علی برادرم برای تیم سپیدرود بود و از آنجایی که من هم علاقه شدید به او داشتم روی حرفش هرگز حرفی نمی‌زدم و پس از گرفتن دسته چک آنها را امضا کردم و به علی دادم و هم برادرم می‌گفت چک را برای خرید سپیدرود، بازیکن‌ها یا این دست موارد خرج می‌کند»

به گفته لیلا کریمی، بعد از سقوط سپیدرود چک‌ها یک به یک برگشت خورد و از سال ۱۳۹۷ وی درگیر چک‌های برگشتی شده است.

عکی کریمی و رونمایی از چک بی‌محل دیگری که از حساب خواهرش کشید+ سند و فیلم

تصویر چک برگشتی خواهر علی کریمی

علی کریمی در نیمه‌های سال ۱۳۹۷ و با یک قرارداد سنگین ۲.۵ ساله به سپیدرود پیوسته بود و زمام تیمی را که علی نظرمحمدی بدون مالک، مدیر و حامی اقتصادی هدایت می‌کرد، به دست گرفت.

علی کریمی با سپیدرود رشت هم به جایی نرسید و ۱۰ بازی مانده با پایان لیگ آن سال، استعفا داد تا این باشگاه مردمی و محبوب مردم گیلان را با بحران عمیق‌تری مواجه کند و البته مانند همیشه از همه کس و همه چیز طلبکار شود.

حالا نیز علیرغم وجود اسناد متعدد درباره سوء استفاده آقای جادوگر از دسته چک خواهرش، وی مدعی شده است شاکیانش با این‌ کارها به دنبال بدنامی او هستند، چون او حامی مردم است!

توضیحات لیلا کریمی درباره سوء استفاده علی کریمی از دسته‌چک او

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.