رئیس هیات جودو استان قم گفت: اردوی یک روزه تیم ملی کاتا آقایان با حضور ۱۰ جودوکار قمی ۸ تیرماه به میزبانی فدراسیون جودو در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

۱۰ جودوکار قمی به اردوی تیم ملی کاتا دعوت شدند

به گزارش قدس آنلاین محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم، طی سخنانی اظهار کرد: اردوی یک روزه تیم ملی کاتا با حضور ۴۰ ورزشکار از سراسر کشور از ۸ الی ۹ تیرماه به میزبانی فدراسیون جودو در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با اعلام فدراسیون جودو ابوالفضل زینلی، محمدمهدی افشاری، محسن قاسملو، محمدجواد بشارتی‌نیا، فخرالدین رضایی، مهدی عظیمی، محمدحسن سالاری، محمدرضا صحرایی، محمد احسن و سیدعلی میرسپاسی ۱۰ جودکار قمی حاضر در این اردو خواهند بود.

رئیس هیات جودو استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات منطقه یک کشوری در پایان تیرماه، بیان کرد: این مسابقات در رده نوجوانان و جوانان با حضور۷ تیم از استان‌های تهران، کرج، شهرستان‌های تابعه تهران گیلان، قم و سمنان از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ تیرماه به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد. نفرات برتر منتخب در این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی گفت: استان قم در بخش نوجوانان و جوانان این مسابقات با حضور ۶ جودوکار شرکت خواهد کرد، در ترکیب تیم قم شاهد ۲ ملی‌پوش خواهیم بود که امیدواریم نتایج قابل قبولی کسب کنند.

رئیس هیات جودو استان قم در پایان تصریح کرد: جودوکاران قمی از ۶ ماه پیش برای حضور در این مسابقات در اردو بوده و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال کرده‌اند. هر ۶ جودکار ما از نظر فنی در بالاترین آمادگی قرار دارند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.