امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ایران اسلامی محور مقاومت است آن‌هم مقاومتی که در آن کشورهای مهم منطقه حضور دارند و از آن جمله می‌توان به همراهی ملت عراق، لبنان، فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان در کنار ملت ایران اشاره کرد.

 امروز ایران اسلامی محور مقاومت است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد عصر سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: امروز به هیچ وجه دشمن نمی‌تواند ایران را تهدید نظامی کند و به زبانی دیگر آسمان، زمین و دریای کشور در اوج قدرت و امنیت قرار گرفته است.

امام جمعه موقت تهران گفت: ایران اسلامی امروز در یکی از نقطه‌های اوج قدرت قرار دارد و دشمن به این حقیقت واقف است.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله بهشتی شخصیتی برجسته، اسلام شناس و سیاستمداری پرافتخار بود که با فاصله اندکی از پیروزی انقلاب به دست دشمنان به شهادت رسید، گفت: در کوتاهترین زمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به یکباره یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر مرز آبی و دریایی ایران را مورد تهاجم قرار داد.

ابوترابی فرد ادامه داد: جریان سازمان یافته نظامی و سیاسی با حمایت دو اردوگاه شرق و غرب و دلارهای نقدی این تهاجم را سازماندهی و پشتیبانی کردند در حالیکه یک نفر در حمایت از ایران در جهان فریاد بر نیاورد و سازمان‌های بین المللی در برابر این جریان سکوت کردند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: در چنین شرایطی انفجارها و کشتارها با هدایت و سازماندهی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در ایران شکل گرفت و در این کارزار دفتر حزب جمهوری اسلامی با جمعیت انبوهی از شخصیت‌های مهم کشور منفجر شد و به تعبیری بدنه تقنینی، اجرایی و قضایی کشور مورد تهدید قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بدنه علمی کشور پشتوانه زیرساختهای اقتصادی کشور است، گفت: کشوری که در چهار دهه پیش به سهولت مورد تهدید قرار می‌گرفت و دستهای ناپاک آن را در معرض آسیب قرار می‌داد تحت مدیریت رهبر انقلاب امروز در این جایگاه رفیع قرار گرفته است.

ابوترابی فرد با بیان اینکه طبق تاکید رهبر انقلاب امروز ایران به عنوان یک قدرت سیاسی بزرگ و یک قدرت علمی با فناوری‌های برجسته در منطقه و فرامنطقه شناخته شده است، یادآور شد: انسجام و همدلی بالای موجود کشور نیز زبانزد است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برون رفت از تنگناهای اقتصادی امروز کشور در حالیکه در گذشته چالش‌های به مراتب سخت تر قرار داشته و از آنها عبور کرده‌ایم، قطعا کار سختی نیست.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی محور مقاومت است آن‌هم مقاومتی که در آن کشورهای مهم منطقه حضور دارند و از آن جمله می‌توان به همراهی ملت عراق، لبنان، فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان در کنار ملت ایران اشاره کرد.

ابوترابی فرد تاکید کرد :افق پیش روی کشور ما امید است و انقلابی که تنگناهای سخت و چالش‌های عظیم را پشت سر بگذارد از چالش‌های اقتصادی امروز هم گذر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.