دیوارنگاره سرداران شهید ادوات با عنوان «مردان آتش» در روز عید سعید قربان با حضور خانواده های معظم شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و مسئولین ذیربط در سالن کاظمیان مشهد رونمایی شد.

دیوارنگاره سرداران شهید اداوت با عنوان «مردان آتش» در مشهد رونمایی شد

به گزارش قدس خراسان، دیوارنگاره سرداران شهید ادوات با عنوان «مردان آتش» صبح امروز همزمان با عید سعید قربان با حضور خانواده های معظم شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و مسئولین ذیربط در سالن کاظمیان مشهد رونمایی شد.

این دیوار نگاره توسط احمد منصوب طی مدت یک ماه چهره شهیدان حسینعلی محصل فرمانده ادوات تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، حشمت الله جلیلیان، فرمانده تیپ ذوالفقار ادوات لشکر ویژه شهدا، محسن ظریف، فرمانده ادوات تیپ ۱۸ جواد الائمه (ع)، محمد سبزیکار، فرمانده ادوات لشکر پنج نصر و جمال معتمدی، فرمانده ادوات لشکر پنج نصر نقاشی شده است.

در مراسم رونمایی دیوار نگاره سرداران شهید ادوات، احمد منصوب، نقاش این دیوار نگاره اظهار کرد: در این اثر اتحاد و پیوستگی فرماندهان که در زمان های خاص مسئولیت فرماندهی به عهده داشته اند در حال نیایش به تصویر درآمده است.

وی گفت: نقاشی دیواری به عنوان یک رسانه، هر روز، پیام خود را به دیگران، ارائه می‌دهد.

منصوب همچنین افزود: این اثرهمچنین در معرفی شهدای یگانهای ادوات و نقش محوری و موثر آنان در تثبیت خطوط مقدمی که توسط نیروهای خط شکن فتح شده است، به تصویر درآمده است.

در ادامه همچنین سردار علی اکبر نجات، رئیس ستاد بزرگداشت ادوات خراسان بزرگ نیز افزود: با راه اندازی ستاد یادواره شهدای یگانهای ادوات، سعی می کنیم خاطرات و حماسه های دفاع مقدس را روایت و حفظ کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت ادوات خراسان بزرگ بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا جهت معرفی الگویی برای نسل جوان امروز تاکید بسیاری دارند تا نام و راه شهدا به فراموشی سپرده نشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط ما مانند زمان دفاع مقدس است، اظهار کرد: دشمن تلاش می کند تا از جوانان ما به عنوان سرباز خود بهره ببرد و با سیطره رسانه ای و تبلیغاتی که دارد به هدف خود برسد، بنابراین باید شهدا به نسل جوان معرفی شوند.

وی در پایان با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ویژگی فرماندهان شهید یگانهای ادوات بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار رزمنده یگانهای ادوات در دوران دفاع مقدس وظیفه خود را انجام داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.