روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، فصل آینده هم به حضورش در اینتر ادامه خواهد داد.

توافق نهایی چلسی و اینتر: دو بازیکن فدای لوکاکو شدند

 لوکاکو تابستان گذشته و پس از تنها یک فصل حضور در چلسی تصمیم گرفت که بار دیگر به اینتر برگردد و فصل 23-2022 را با پیراهن این تیم سپری کند. 

او به عنوان بازیکن قرضی از استمفوردبریج راهی سن سیرو شده بود و با این که شروع خوبی در این تیم نداشت اما در ادامه توانست بار دیگر توانایی‌هایش را در ترکیب اینتر به نمایش بگذارد. 

مدیران چلسی حاضر به تمدید قرارداد قرضی او نبودند و از نراتزوری خواستند که در صورت تمایل برای جذب قطعی و دائمی این بازیکن اقدام کنند، درخواستی که شرایط را کمی برای این باشگاه سخت کرد. 

وضعیت مالی اینتر در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی چندان خوب نبود اما در نهایت سیمونه اینزاگی از آنها خواست که برای حفظ این مهاجم بلژیکی در تیمش اقدام کنند. 

فروش آندره اونانا و مارسلو بروزوویچ باعث شده که شرایط این باشگاه برای حفظ لوکاکو بهتر شود و سایت خبری 90min مدعی شده که توافق نهایی بین مدیران این دو باشگاه بر سر انتقال این بازیکن انجام شده است. 

اینتر پیش از این از چلسی خواسته بود که با انتقال قرضی این بازیکن برای یک فصل دیگر با بند خرید اجباری موافقت کند که با پاسخ منفی آبی‌های لندن روبرو شده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.