دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این جنبش در راستای تحقق رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر مسلح شدن کرانه باختری ؛ درحال فعالیت برای مسلح کردن هرچه بیشتر کرانه باختری و افزایش توان نظامی مقاومت در این منطقه است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: کرانه باختری را مسلح می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، زیاد النخاله ، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی گفت که پیش از این و هم اکنون برای تشکیل گردان های رزمی در تمام مناطق فلسطینی در کرانه باختری تلاش کردیم و درحال حاضر نیز تلاش می کنیم.

وی گفت که برنامه هایی برای مسلح کردن کرانه باختری تدارک دیدیم ؛ این سلاح ممکن است وارداتی باشد و یا از خود صهیونیست ها بخریم.

النخاله افزود که همگان برای ایجاد تغییری کیفی در وضعیت فلسطین همکاری کردند و برنامه هایی برای آن در نظر گرفته شد، خواه از طریق وارد کردن اسلحه یا خرید (با واسطه) اسلحه از خود صهیونیستها. مهم این بود که تمرکز زیادی حاصل شد تا کرانه باختری از حالت سکون و آرامش به سمت مقاومتی که امروز شاهد آن هستیم، حرکت کند و این البته کاملاً منطبق بر رهنمودهای معظم له مبنی بر امکان تسلیح کرانه باختری بود.

وی درباره سفر اخیر هیات جنبش جهاد اسلامی به ایران افزود که به هر حال در جریان سفرمان به ایران و در دیدار با مقام معظم رهبری، معظم له بار دیگر مسلح کردن کرانه باختری و نیز توسعه  اقدامات مقاومتی در این منطقه تاکید کردند. من نیز معتقدم که ما به عنوان فلسطینی ها و نیروها و جنبش های مقاومت به اهمیت کرانه باختری واقف هستیم و این امر مستلزم تلاش خود فلسطینی ها و کمک برادران ما در جمهوری اسلامی ایران است.

زیاد النخاله خاطرنشان کرد طی دو سال گذشته ده ها نیرو و کادری از جنبش جهاد اسلامی که نقش مهمی در جامعه داشتند به شهادت رسیدند.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی پیش از این در دیدار فرماندهان جدید گردان های قدس وابسته به این گروه مقاومت، بر تداوم نبرد با رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

فرماندهان جدید گردان های قدس که جانشین همرزمان ترور شده خود توسط رژیم صهیونیستی شده اند، در قاهره پایتخت مصر با النخاله دیدار و گفت وگو کرده بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.