مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهدرای و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه امسال چهار هزار کیلومتر عملیات به‌سازی، روکش آسفالت و ماسه آسفالت در آزادراه، بزرگراه و راه‌های شریانی کشور انجام می‌شود، گفت: تاکنون ۳۶ درصد از برنامه‌های پیش بینی شده در این حوزه محقق شده است.

۳۶ درصد از برنامه به‌سازی راه‌ها تحقق یافت

به گزارش قدس آنلاین، «علیرضا سیاهپور» افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای نگهداری و ایجاد سطح خدمات مناسب در راه‌های کشور، مقرر شده است امسال چهار هزار کیلومتر عملیات به‌سازی، روکش آسفالت و ماسه آسفالت در آزادراه، بزرگراه و راه‌های شریانی کشور انجام شود.

این مسوول گفت: در سه ماهه نخست امسال، عملیات به‌سازی، روکش آسفالت گرم به طول یک‌هزار و ۷۵ کیلومتر، ماسه آسفالت به طول ۳۷۳ کیلومتر (در مجموع به طول یک‌هزار و ۴۴۸ کیلومتر) در آزادراه، بزرگراه و راه اصلی و شریانی اجرا شد که تاکنون ۳۶ درصد از برنامه‌های پیش بینی شده محقق شده است.

سیاهپور بیان‌داشت: این عملیات در مدت مشابه سال گذشته در ۸۱۱ کیلومتر انجام شده بود که امسال ۷۸ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه‌داد: تناژ کل آسفالت پخش شده در راستای روکش سطح راه‌های شریانی کشور در حدود یک میلیون و ۲۳۲ هزار و ۹۹۵ تن بوده است.

مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه‌ سازمان راهداری درباره اجرای عملیات حفاظتی رویه راه‌ها در طول آزادراه، بزرگراه و راه اصلی شریانی، خاطرنشان‌کرد: از چهار هزار کیلومتر پیش‌بینی شده برای اجرای عملیات حفاظتی در سه ماهه نخست امسال، عملیات فوگ‌سیل به طول ۳۶۶ کیلومتر، چیپ‌سیل به طول ۱۰۷ کیلومتر، اسلاری‌سیل به طول ۳۲۳ کیلومتر، آسفالت سرد/ ردمیکس به طول ۱۴۶ کیلومتر و میکروسرفیسینگ به طول ۱۰۲ کیلومتر (در مجموع به میزان یک‌هزار و ۴۴ کیلومتر) در طول آزادراه، بزرگراه و راه‌های شریانی کشور اجرا شد.

وی با بیان این‌که امسال در مجموع چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر عملیات درزگیری و لکه‌گیری آسفالت در دستور کار قرار دارد، گفت: همچنین در این مدت عملیات درزگیری به میزان ۷۱۸ کیلومتر و لکه گیری به میزان یک‌هزار و ۷۸۴ کیلومتر (در مجموع به میزان 2 هزار و ۵۰۲ کیلومتر) انجام شد که معادل حدود ۵۵۳ هزار و ۹۷۰ تن آسفالت مصرفی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.